واکنش سخنگوی سپاه به حرف های مسیح علی نژاد درباره حجاب/آمریکایی‌ها فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه خانواده در ایران اساسی‌ترین منزلت نظام اسلامی است، گفت: خانواده ایرانی با اراجیف افرادی نظیر مسیح علی‌نژاد هیچ‌گاه حجاب زن را اجباری نمی‌داند.

واکنش سخنگوی سپاه به حرف های مسیح علی نژاد درباره حجاب/آمریکایی‌ها فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است

سردار رمضان شریف در آیین تجلیل از خبرنگاران مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا اظهار کرد: ما در سپاه به صورت جدی به این مسئله اعتقاد عمیق داریم که کار خبری و رسانه‌ای یکی از مولفه‌های اصلی قدرت هر کشوری می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه به ویژه اصلی‌ترین قدرت نظام مقدس اسلامی قدرت گفتمانی آن است، افزود: گفتمان جز اصول اولیه کارهای خبری است، هرچه محتوای پیام قدرتمندتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر است، آنچه خیلی مهم است قدرت گفتمان است که بر مبنای آن پیام تولید می‌شود.

سخنگوی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه پیام‌ها برای مشخص کردن راه زندگی در این دنیا و آن دنیاست، خاطرنشان کرد: اگر ما در هماوردی با رسانه‌های بیگانه عرض اندام می‌کنیم، دلیل آن محتوای گفتمانی ما است که با تعالیم پیامبر انطباق دارد و این امر با فطرت همه انسان‌های کره زمین در ارتباط است.

سردار شریف با اشاره به اینکه امام به سرعت در جهان شناخته شد و علت آن هم مربوط به قدرتمندی پیام امام بوده است، یادآور شد: افتخار می‌کنیم در کشوری هستیم که پیاممان برگرفته از قرآن کریم است.

وی افزود: اتحاد جماهیر شوروی و آمریکا در مقابل انقلاب اختلاف مبنایی نداشتند، چون نمی‌خواستند گفتمان سومی در جهان شکل بگیرد گفتمانی که مبتنی بر فطرت انسانها بوده و آسمانی است.

سخنگوی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در چهل سال گذشته در یک رویارویی کاملا سازمان یافته در مقابل دشمن در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم، بیان کرد: امروز حدود پنجاه میلیون نفر از جمعیت کشور مبارزات قبل انقلاب را ندیدند و لمس نکردند. این جمعیت که جوان‌اند مستعد عملیات روانی گسترده هستند، دشمن تلاش می‌کند تا این قشر جمعیت را از گذشته خود پشیمان کند که چرا پدرانشان علیه رژیم پهلوی قیام کردند.

سردار شریف با بیان اینکه 135 هزار مستشار آمریکایی تمام تصمیمات این کشور را در دست داشتند، یاد آور شد: اینها همه کاره کشور بودند و 13 سال یک فرد بهایی که نخست وزیر ایران بوده است.

وی ادامه داد: محور بعدی دشمن این است که به شدت تلاش می‌کند همه چیز را بحرانی و در آستانه سقوط به افکار عمومی جلوه دهد، مولفه‌های اقتدار یک نظام و ثبات در یک کشور در ایران شاخص و زبانزد است، امنیت نیاز یک کشور است کدام کشور می‌تواند ادعا کند از ایران امن تر است.

سخنگوی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: داعش برای در هم ریختن جغرافیای جهان اسلام ایجاد شد و نقشه اسراییل برای شکست جنگ سی و سه روزه بود که در اینجا هم نتوانستند کاری از پیش ببرند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن تلاش می کند کشور را در مسائل مختلف درمانی، بهداشتی، دفاعی و غیره بحرانی جلوه دهد، بیان کرد: وضعیت در ارگان مقابل بحرانی است ثبات در جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری شجاع که در قلب آحاد ملت جای داشته وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار مسیح علی نژاد با مقامات آمریکایی بیان کرد: این سرمایه آمریکایی‌ها است و فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند، آنها دستشان خالی است، بانوان در ایران در سایه اسلام منزلت پیدا کردند، ایران مهد توجه به بانوان است.

شریف با اشاره به اینکه خانواده در ایران اساسی‌ترین منزلت نظام اسلامی است، افزود: خانواده ایرانی با اراجیف افرادی نظیر مسیح علی‌نژاد هیچ‌گاه حجاب زن را اجباری نمی‌داند. کرامت زن ایرانی در منطقه و کشورهای اسلامی زبانزد است. بزرگ‌ترین فرزندان این ملت به چادر و روسری همسر و دختر خود بوسه می‌زنند.

سخنگوی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مریم رجوی سرکرده منافقین افزود: گروهکی که 17 هزار انسان متدین را برای امیال قدرت به شهادت رساندند و علیه ایران در دامن صدام رفتند اکنون دست راست بولتون شده که بولتون هم دست راست ترامپ است دشمن هیچ چیزی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد، در همه پرونده ها بازنده محض بوده‌اند.

شریف ادامه داد: جنگ را علیه ما تحمیل کردند اما جمهوری اسلامی توانست آن را به یک فرصت تبدیل کند امروز همه قدرت دفاعی محصول دفاعیات ما در جنگ تحمیلی است، ساقط کردن پهپاد آمریکایی خیلی‌ها را انگشت به دهان کرد، از عزم اراده و تجهیزات ما متحیر ماندند حتی کسانی که با آمریکا همکاری می‌کردند.

وی افزود: داشته‌های قدرتمندی داریم که به برکت استقامت مردم است اما آنها را وارونه جلوه می‌دهند. ناامیدی از آینده از دیگر اقدامات دشمن است آینده و افق بسیار روشنی پیش روی ماست، ایجاد تمدن اسلامی دور از دسترس نیست.

سخنگوی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قدر رهبری الهی را باید دانست امروز یکی از مصایب جوامع اسلامی نداشتن رهبران لایق است که نتوانسته کشور را اداره کنند، نعمت وجود رهبری الهی به یک ملت اوج و مظهر اقتدار و الگو بودن قرار می دهد.

سردار شریف افزود: 110 سال است که صاحب نفت و گاز هستیم تا دو سال قبل وارد کننده بنزین بودیم.

ظرف کمتر از هشت سال پالایشگاه افتتاح شد و دو هفته قبل یک محموله بنزین صادر شد؛ و این یعنی در اوج تحریم‌ها خودکفا و صادر کننده شدیم.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فلاکت ترامپ و دار و دسته اش رسوای خاص وعام شده --- ببینید دولت مفلوک و بی سواد ترامپ چقدر در به زانو در آوردن انقلاب اسلامی ایران به استیصال و فلاکت و در یوزگی رسیده که با خرد ستیزی برای پیشبرد اهداف ضد بشری خود دست به دامن یک فرد جوجه تیغی عذره خور مفلوک تری شده است . ترامپ مفلوک و وزیر خارجه ی مفلوک تر او با این استیصال در نهایت خواری و نا امیدی از این جوجه تیغی همه چیز باخته التماس کمک می کنند. ترامپ و دار دسته ی مفلوک و بخت برگشته او غافل از این که هرچه خود را در این لجن زار فرو ببرد ؛ زمان شکست و رسوایی جبران ناپذیر خویش را بیشتر تسریع می کند و بیشتر جلو می اندازد و تمام امیدهای پوچ ضد بشری خود و همپیالگیهای خویش را زود تر در عرصه ی سیاست نابود می کند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها