حسینی: به دنبال قهرمانی در هر دو تورنمنت هستیم

گلر تیم فوتبال ساحلی ایران ضمن ابراز امیدواری برای کسب عنوان قهرمانی المپیک ساحلی معتقد است فدراسیون حمایت‌های خوبی از فوتبال ساحلی می‌کند.

حسینی: به دنبال قهرمانی در هر دو تورنمنت هستیم

نقش دروازه‌بان در فوتبال ساحلی نسبت به سایر رشته‌های فوتبالی به‌مراتب پررنگ‌تر است و آمادگی یک دروازه‌بان در موفقیت یک تیم ساحلی بسیار تعیین کننده است . خوشبختانه تیم فوتبال ساحلی همواره در این سال‌های اخیر باوجود پیمان حسینی خیالش از درون دروازه راحت بوده است.

پیمان حسینی سنگربان خوش استایل تیم فوتبال ساحلی ایران که اخیراً به باشگاه الانیا اسپور ترکیه پیوسته است در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" ابتدا درخصوص شرایط خودش گفت: «من با یک قرارداد دائمی با باشگاه آلانیا اسپوربه توافق رسیدم و از این به بعد در همه تورنمنت‌ها فقط برای این تیم به میدان خواهم رفت.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: « مسابقات جام باشگاه‌های جهان از 29 مهرماه به میزبانی آلانیا اسپوربرگزار خواهد شد که این تیم به مدت سه سال میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت. من‌بعد از اتمام مسابقات المپیک ساحلی جهان به ترکیه خواهم رفت و خودم را برای حضور در این تورنمنت آماده می‌کنم که حدود 80 تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند. درعین‌حال بازیکنان ترکی کیفیت نسبتاً خوبی دارند، ضمن اینکه ما خریدهای خوبی را انجام داده‌ایم و من تصور می‌کنم به جمع 4 تیم این مسابقات صعود کنیم و حتی می‌توانیم شانس قهرمانی نیز داشته باشیم.»

وی درباره اینکه آیا کشور ترکیه لیگ ساحلی دارد گفت: «لیگ فوتبال ساحلی ترکیه مثل اکثر دنیا به‌صورت یک‌ماهه برگزارمی شود و با لیگ ایران که به‌صورت 6 ماه در سال تیم‌ها مقابل هم به میدان می‌روند تفاوت دارد.»

وی درخصوص اینکه آیا جز او کسی از بچه‌های تیم ملی هم در ترکیه فعالیت دارند اظهار داشت: «خیر، فعلاً فقط من در اینجا هستم، اما احمدزاده در لیگ روسیه و در تیم اسپارتاک مسکو حضور دارد.»

وی درباره اینکه قبل از پیوستن به الانیا در چه تیم‌هایی سابقه بازی دارد تصریح کرد: «من قبلاً با تیم‌های بشیکتاش ترکیه، ویتکازن بلاروس، لوکوموتیومسکو، درتورنمت های مختلفی به میدان رفتم که قراردادم به‌طور مقطعی بود اما این بار در آلانیا به‌صورت دائمی قرارداد بستم.»

پیمان حسینی در ارتباط با تیم فوتبال ساحلی ایران و برنامه‌های این تیم خاطرنشان کرد: «در تاریخ 20 مهرماه اولین دوره مسابقات المپیک ورزش‌های ساحلی برگزارمی شود که پیش‌ازاین ما دو دوره در مسابقات المپیک ساحلی آسیایی شرکت کرده بودیم که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم. اما این دوره برای اولین باراست که این مسابقات به‌صورت جهانی قراراست برگزار شود.»

دارنده دستکش طلای جام جهانی 2017 درباره سرمربی جدید تیم ملی گفت: «آقای هاشم‌پور سابقه بسیار خوبی دارد. ایشان سال‌ها به‌عنوان کمک اکتاویو حضورداشته است و درعین‌حال بسیار جوان و از بدنه فوتبال ساحلی است که در کنار او آقای نصرالله زاده به‌عنوان کمک اول و آقای دکتر نو شادی هم به‌عنوان بدن‌ساز فعالیت می‌کنند که در کل تیم بسیار خوبی را تشکیل داده‌اند.»

حسینی راجع به آمادگی حال حاضر تیم فوتبال ساحلی گفت: « در حال حاضرتیم ملی تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است که انشاء الله با هدایت خوب سرمربی محترم تیم بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.»

وی درباره حمایت‌های فدراسیون هم اظهار داشت: «خوشبختانه فدراسیون فوتبال همواره نگاه جدی به فوتبال ساحلی داشته و برنامه‌های خوبی را برای این تیم تدارک دیده است. الآن هم یکی از کارهای خوبی که در حال انجام است تعویض ماسه‌های تهران است که این امردر کیفیت اماده‌سازی تیم تأثیر بسزایی خواهد داشت. امیدوارم در آینده بازی‌های دوستانه بیشتری را بتوانیم برگزار کنیم تا نتیجه‌های بهتری را هم بگیریم.»

سنگربان اهل نوشهر درباره بازدید مارک ویلموتس که اخیراً بر سر تمرین تیم ساحلی آماده بود گفت: «این امر تابه‌حال بی‌سابقه بوده است که سرمربی وقت تیم ملی بر سر تمرینات ساحلی بیاید. که این بازدید او باعث ایجاد انگیزه زیادی در تک‌تک بازیکنان شد و درکل باید بگویم اتفاق خوبی بود.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها