اطلاعیه جدید کارت سوخت/ الزامی شدن کارت شخصی سوخت ۲ روز به تعویق افتاد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای پیرو اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) تاکید کرد.

اطلاعیه جدید کارت سوخت/ الزامی شدن کارت شخصی سوخت ۲ روز به تعویق افتاد

در حالی که طبق اطلاعیه خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی، قرار بود از ساعت 24 امشب (بامداد 20 مردادماه) استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود، در اطلاعیه جدیدی که عصر امروز صادر شده، این مهم به 22 مردادماه موکول شده است.

متن این اطلاعیه که توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صادر شده، بدین شرح است:

"به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند که در اجرای سیاست‌های دولت محترم و در پی اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های انجام شده پیشین، تاکید می‌کند که از صبح روز سه‌شنبه (22 مردادماه) جاری، تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده نمایند. در این زمینه توجه هم‌وطنان را به نکات زیر جلب می‌نماید:

1- در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره 09627 اقدام نمایند. لازم به توضیح است که تا تاریخ 1398/06/22 علاوه بر رمز جاری کارت، 4 رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول می‌باشد.

2- به رغم همه تلاش‌های انجام شده، برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، محتمل است هنوز تعدادی از مالکان خودروها، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، لذا برای حل مشکل تحویل سوخت به این‌گونه خودروها، مقرر شده که به مدت محدودی از کارت جایگاه‌دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و حسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

3- مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی برای تقاضای صدور کارت سوخت المثنی به عمل نیاورده‌اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس 10+ نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت المثنی اقدام نمایند. به‌زودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی خواهد شد و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌گردد.

4- حدود 500 هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و درباجه‌های معطله پست می‌باشد. مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه نمایند.

در هر حال شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمامی تلاش خود را خواهد کرد که در اجرای این طرح، هم‌وطنان با کمترین مشکل روبرو شوند."

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • سید حبیب موسوی
    0

    بابا جمع کنید کاسه کوزه و دل و دزدی ها رو . نرخ حامل های انرژی بنزین و گازوئیل که سوپسید پرداخت میکنید رو آزاد کنید و قیمتها رو جهانی به مردم ارائه کنید و اون مابه التفاوت رو برگردونید به خود مردم مدیریتشون از شما بهتره . با این کار هم عدالت اجتماعی برقرار کردید و هم جلوی هدر رفت و قاچاق رو گرفتید . بابا تا کی میخواد سهمیه بندی و رانت خواری برای بعضی ها که گردن کلفت هستند و اصراف گر این رویه رو ادامه بدید . بس کنید

    نظرات شما -
    • احمدغلامی
      0

      بخدادیگه خسته شدیم از این ادا و اطوارها جمع کنید این کارا رو به مشکلات مردم برسید

    • رضا
      0

      مانده بود این کارم تواین شرایط انجام شه اخه چقدر ظلم

    • معین
      0

      دوست عزیز اون سوپسیتی که شما دنبالش هستی همین یارانه ای که قرار بود به ۲۵۰هزار تومن برسه ولی هنوز همون ۴۵ تومن هست و تازه دنبال هستن حذفش کنن

    • سعادت
      0

      باسلام چرادر مورد خودرو های اروندی و دادن کارت سوخت هیچ اقدامی نمی کنید مگه صاحبان این خودروها ایرانی نیستند ظلم وستم تاکی؟

  • arman
    0

    اگر به همین روال پیش برید خیلی خوبه . یعنی هدفتون کنترل مصرف سوخت باشه . اما اگر هدفتون سهمیه بندی و جیره بندی مصرف سوخت مثلا ماهی ۶۰ لیتر باشه دیگه ظلم و ستم به مردم رو از حد گذروندین

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      ما تو کار دولت ماندیم واقا اگه جنگ نیس ولی کارای که این دولت میکنه از هر جنگی بهتره بخدا انشاالله خدا درست کنه همه چی اومیدمون بخدا

  • حسن داودی
    0

    تکلیف ماشین های اروندی که کارت سوخت ندارند چی میشه

  • حسن داودی
    0

    اگر سهمیه بندی براساس ۶۰ لیتر نباشه خوبه چون ۶۰ لیتر برای ده روز هیچ ماشینی نمیشه

  • علی شکوه سلجوقی
    0

    سلام ببخشید بنده کارت سوختم به مدت ۳ سال است مغود شده یک بار به کافینت رفتم ثبت نام کردم ایشان گفتند بنزین روی کارت بانکی شما فعال نی شود ولی متاسفانه هم اکنون می گویند این ثبت نام بی فایده است باید دوباره از طریق پلیس ۱۰+ اقدام بکنم به پلیس ۱۰+ رفتم انها می گویند هنوز ثبت نام نمی کنند پس لطفا راهنمائی کنید چه باید بکنم تا کارت برایم صادر شود

  • طاهری
    0

    اقالطف کنیدتکلیف یارانه روروشن کنیدکه هنوزاونایی که درامدبالایی دارندیارانه دریافت میکنندومثل بنده بازنشسته ۷سال هست یارانه ندارم به برکت برکت الله ضرربی برنامگی یارانه بیش ازبنزین هست

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      دوست عزیز خیلی‌ها یارانه‌شون قطع شده و مطمئنم اماری که دولت میگه دروغ محضه و پول امثال من و شما یه جای دیگه صرف میشه...

  • حسن زهتاب
    0

    خودرو های مدل پایین که قبلا کارت سوختشان توسط شرکت نفت سوخته و قدرت خرید خودرو مدل بالا را ندارند چه خاکی بسر کنند ای دولت مستضعفین؟

  • جانی پور
    0

    تکلیف 10000تومانی که از طریق کافی نت روی کارت بانکی فعال شده بود.. الان دوباره بایدثبت نام بشه چه میشه؟ میدونید چند میلیارد به جیب زدن

  • بهروز
    0

    هر دم از این باغ بَری میرسد..تازه‌تر از تازه تری میرسد..این راهش نیست..اینکه شما نمیتونین جلوی سوخت قاچاق رو بگیرید و برای جلوگیری از این قاچاق تمام مردم رو درگیر میکنید درست نیست...مگه همین وزیر نفت در ابتدای دوران ریاست بر کرسی وزارت نگفت من با کارت سوخت و سهمیه‌بندی مخالفم و راهش این نیست..الانم ملت متوجه نیستند و فکر میکنن با کارت سوخت بهتره شرایط ، در حالی که باید قیمت بر مبنای تورم اصلاح بشه نه دوباره بازار سیاه سوخت درست بشه..

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی که بنزین اضافی تولید وصادر میشود چه دلیلی دارد که از کارت سوخت استفاده شود ؟ لطفا" اطلاع رسانی فرمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها