فردا؛ آغاز الزامی شدن سوختگیری با کارت سوخت

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران: از 20 مرداد، استفاده از کارت سوخت در جایگاههای عرضه بنزین شهرهای تهران، کرج، اصفهان و تبریز الزامی می شود

فردا؛ آغاز الزامی شدن سوختگیری با کارت سوخت

ماه هاست که موضوع کارت سوخت و سهمیه بندی مجدد بنزین تیتر اول رسانه های مهم خبری کشور شده است و در یکی دو ماه گذشته مشخص شد که با اولویت بندی کلان شهرهای کشور، کارت سوخت و سهمیه بندی مجدد بنزین از تاریخ 20 مردادماه امسال بار دیگر راه اندازی می شود و پس از آن شاهد اجرای این طرح در سایر استان ها و شهرهای کشور خواهیم بود، حال با نزدیک شدن به اجرایی شدن این طرح، جزییات بیشتری از کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین منتشر می شود که جدیدترین موضوع آن می تواند محدود شدن و یا حتی غیرفعال شدن کارت سوخت خودرو در صورت استفاده غیرمتعارف از ان در طول 1 ماه باشد.


روز گذشته اعلام شد که مالکان وسایل نقلیه در صورتی که بیش از حد متعارف از کارت سوخت وسیله نقلیه خود در طول 1 ماه استفاده کرده و سوخت گیری کنند، این کارت غیرفعال خواهد شد. براساس تصمیم دولت نیز دریافت سوخت از طریق کارت های سوخت شخصی محدودیت عرضه روزانه 60 لیتر را خواهد داشت.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • arman
    0

    خیییلی تصمیم خوبیه . ثروتمندانی که ماشینهای پورش و بی ام و .... سوار میشن بیخود میکنن از بنزین یارانه ای مردم استفاده میکنن. بهشون باید بنزین رو کااملا آزاد بفروشن لیتری ۵۰۰۰ تومن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها