تمجید سرمربی آمیان از ستاره تیم ملی ایران

درست در شرایطی که همه اخبار از پیوستن ستاره دو ملیتی فوتبال ایران و آمیان فرانسه به باشگاه انگلیسی حاضر در چمپیون شیب حکایت داشت، سامان در تیم قبلی ماندنی شد.

تمجید سرمربی آمیان از ستاره تیم ملی ایران

سامان قدوس با توافقی 7.5 میلیون یورویی در آستانه امضای قراردادی سه ساله با باشگاه برنتفورد در چمپیون شیب انگلیس قرار داشت اما در شرایطی که همه اخبار از توافق دو طرف برای نهایی شدن این انتقال در ساعات پایانی پنجره تابستانی حکایت داشت، سامان در آمیان ماندنی شد تا همچنان در لیگ یک فرانسه به میدان برود.


در تایید این اتفاق سرمربی آمیان از هفته سخت و دشوار ستاره ایرانی خود پرده برداشت و از ماندن سامان در جمع شاگردانش ابراز رضایت کرد. لوکا السانر اهل اسلوونی به عنوان یکی از جوان ترین مربیان این فصل فرانسه گفت:« سامان هفته طاقت فرسایی داشته است. او مذاکراتی با باشگاه های دیگر انجام داد ولی من از این شرایط احساس آرامش می کنم. سامان عضو مهم تیم ما است و روی او حساب باز کرده ام».


این مربی ادامه داد:«روی سامان قدوس حساب کرده‌ام؛ او غیر قابل پیش بینی و خلاق است. قدوس یکی از گزینه های ما در ساختار تهاجمی محسوب می شود. او آماده سازی خوبی داشته و هیچ تمرینی را از دست نداده به همین خاطر مشکلات نیم فصل دوم سال قبل را ندارد».


السانر در انتهای صحبت های خود با تعریف و تمجید از خصوصیات اخلاقی ستاره تیم ملی ایران از سامان قدوس به عنوان بازیکنی خلاق و غیر قابل پیش بینی نام برد و ابراز امیدواری کرد این بازیکن با پیراهن شماره 7 آمیان بتواند فصلی درخشان را رقم بزند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها