نفت مسجدسلیمان سخت‌ترین قرعه لیگ را دارد

مهاجم نفت مسجدسلیمان می گوید هواداران تیمش باید در بازی های خانگی ورزشگاه را برای تیم های حریف جهنم کنند.

نفت مسجدسلیمان سخت‌ترین قرعه لیگ را دارد

عماد میرجوان درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر نوزدهم عنوان کرد: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. ما در تهران اردوی مناسبی داشتیم و چند بازی تدارکاتی سطح بالا نیز برگزار کردیم که به آمادگی مان بسیار کمک کرد. تقریبا 60، 70 درصد آماده ایم و در روزهای باقیمانده تا لیگ برتر هم به آمادگی کامل می رسیم و سعی خواهیم کرد لیگ را پرقدرت استارت بزنیم.


وی درباره قرعه کشی لیگ برتر و اینکه نفت مسجدسلیمان در 5 هفته ابتدایی با تراکتور ، استقلال، سپاهان و شهر خودرو دیدار می کند، تاکید کرد: این هم از شانس ما است. من فکر می کنم نفت مسجدسلیمان سخت ترین قرعه را در بین همه تیم های لیگ برتری دارد و کارمان بسیار دشوار خواهد بود. با این حال تلاش می کنیم تا بتوانیم بازی های خوبی را مقابل مدعیان انجام دهیم. شاید حکم این اتفاق این است که بتوانیم جلوی مدعیان شایستگی هایمان را نشان بدهیم و نتایج خوبی به دست آوریم.


مهاجم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تیم ما امسال نسبت به سال های گذشته نفت شرایط بهتری دارد. با تغییرات مثبتی که آقای تارتار در نفت مسجدسلیمان ایجاد کرده، امسال تمام هدفمان این است که این تیم دیگر همچون گذشته دغدغه سقوط نداشته باشد. البته که کار بسیار سختی داریم اما هرکاری انجام می دهیم تا بتوانیم روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کنیم و هواداران نفت خوشحال شوند.


میرجوان با اشاره به حمایت های هواداران مسجدسلیمانی گفت: ما روی حمایت آنها بسیار حساب کردیم. سال های قبل که با تیم های دیگر به مسجدسلیمان رفتم، جو وحشتناک آنجا و تاثیر ورزشگاه روی تیم های حریف را حس کردم. قطعا امسال نیز روی بازی های خانگی و حمایت هواداران خوب این خطه حساب کردیم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم ورزشگاه مسجدسلیمان را برای هر حریفی جهنم کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها