تیلیه: برنامه‌ریزی‌ها خوب نیست

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: برنامه‌ریزی برای بازی‌های در لهستان خوب نیست.

تیلیه: برنامه‌ریزی‌ها خوب نیست

تیم ملی والیبال فرانسه در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک در لهستان توانست با نتیجه 3 بر صفر اسلوونی را شکست دهد. در همین گروه لهستانی‌ها در بازی نخست خود موفق شدند در یک دیدار نسبتاً راحت با نتیجه 3 بر صفر تونس را از پیش‌رو بردارند.

لوران تیلیه، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه پس از این مسابقه از نحوه برگزاری مسابقات به میزبانی لهستان گلایه کرد و اظهار داشت: ما در بازی نخست در سه ست به پیروزی رسیدیم و حالا باید خیلی سریع خود را برای بازی بعدی مقابل لهستان آماده کنیم. بازیکنان اسلوونی در سطح خیلی بالایی بازی کردند و خوشحالم که توانستیم آنها را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه خاطرنشان کرد: بازی لهستانی‌ها حدود ساعت 18:30 به پایان رسید، اما ما حدود 4 ساعت بعد از آن کار خود در روز اول را به پایان رساندیم. ما زمان بسیار کمی برای آماده‌ شدن به منظور دیدار با لهستان داریم و این یک مشکل بزرگ است. سعی می‌کنیم خوب استراحت کنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی مقابل لهستانِ میزبان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی بازی‌ها بد است، افزود: من دیدم که لهستان در بازی اول چقدر راحت به پیروزی رسید و تقریباً از هر 14 بازیکن خود هم استفاده کرد تا بازیکنی خسته نشود. ویتال هینن، سرمربی تیم ملی لهستان خیلی باهوش است.

تیم‌های ملی والیبال لهستان و فرانسه امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک در گدانسک به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها