فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان :

درگیری خونین در اصفهان 2 پراید را اوراق کرد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی بر سر محل پارک خودرو خبر داد.

درگیری خونین در اصفهان 2 پراید را اوراق کرد

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و اعلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در یکی از محلات شهر اصفهان بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با تلاش ماموران گشت کلانتری درگیری و تنش پایان یافت و مشخص شد که سرنشینان دو دستگاه پراید بر سر جای پارک خودرو خود با سلاح سرد با هم درگیر بودند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به خسارت خودرو‌ها از ناحیه شیشه‌های جلو و عقب، گلگیر، درب سمت شاگرد خودر‌ها شده، بیان داشت: در این خصوص ۶ مرد و زن دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد، در خور و شایسته مردم فهیم و با فرهنگ شهر اصفهان نیست که بر سر موضوعات جزیی و بی اهمیت بایکدیگر درگیر شوند و در صورت وقوع اینگونه موارد ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس تا اقدامات قانونی انجام شود.

منبع: برنا

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عطایی
    0

    بله دیگه وقتی شهرداری با گرفتن چندل غاز صدقه اجازه ساخت میده و به فکر مردم نیست از این بهتر نمیشه...مردم بیچاره.... یه مهمونی میخوای بری جای پارک نیست..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها