جوانمردی: ازدواج مانع پیشرفتم برای پارالمپیک توکیو نشده است

قهرمان پارالمپیک ریو در رشته تیراندازی گفت: با وجود این که برای کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو سخت تلاش می‌کنم، اما همچنان با کمبود فشنگ در تپانچه خفیف ۵۰ متر دست و پنجه نرم می‌کنم.

جوانمردی: ازدواج مانع پیشرفتم برای پارالمپیک توکیو نشده است

ساره جوانمردی اظهار کرد: با توجه به این که اردیبهشت سال گذشته در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق به کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدم در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی کسب بهترین نتیحه در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. البته مهرماه مسابقات جهانی استرالیا را پیش رو داریم که این تورنمنت آخرین مرحله کسب سهمیه و تدارکات خوبی برای تیراندازانی است که در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در پارالمپیک توکیو هستند.

وی درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی استرالیا گفت: تمریناتم مثل دو سال قبل در شیراز برگزار می‌شود، به طوری که هر روز صبح‌ها به تمرینات تیراندازی و بعدازظهر به کار بدنسازی می‌پردازم و رکوردهایم راضی‌کننده است.

قهرمان بازیهای پارالمپیک ریو پیرامون این پرسش که برخی معتقدند ازدواج سبب افت رکورد شما در تمرینات شده است آیا این مساله را تایید می‌کنید، خاطرنشان کرد: همسرم نه تنها مانعی برای پیشرفت کارم نیست بلکه به عنوان یک مربی همیشه همراهم بوده و در ارتقای رکوردم نقش بسزایی داشته است. در حال حاضر نیز شرایط بسیار خوبی دارم و تلاشم بر این است که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو سخت بجنگم تا به هدفم برسم.

جوانمردی در پایان یکی از مشکلات خود را کمبود فشنگ در تپانچه خفیف ۵۰ متر عنوان کرد و تصریح کرد: هر چند برای افزایش رکوردم سخت تلاش می‌کنم اما همچنان با کمبود فشنگ در تپانچه خفیف ۵۰ متر دست و پنچه نرم می‌کنم و امیدوارم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان که همیشه حمایت لازم را از ورزشکاران داشتند کمبود تجهیزات بزودی مرتفع شود تا با شرایط خوبی خود را برای مسابقات آینده آماده کنم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها