زنان، مهم‌ترین مشتری موتورسیکلت برقی + قیمت

حداکثر سرعت موتورسیکلت برقی 9 میلیونی 50 کیلومتر و حداکثر سرعت این نوع موتورسیکلت در نوع 110 میلیونی 120 کیلومتر در ساعت است.

زنان، مهم‌ترین مشتری موتورسیکلت برقی + قیمت

بررسی‌ها نشان می‌دهد که وسایل حمل‌ونقل الکتریکی تقریبا فاقد آلودگی هستند، اما این وسایل در ایران طرفداران زیادی ندارد. در بررسی‌های میدانی متوجه می‌شویم که مشتریان اصلی موتورسیکلت‌های برقی، زنان و پسران نوجوان هستند.

میزان عرضه موتورسیکلت برقی

در بررسی میدانی از هفت فروشگاه موتورسیکلت، سه فروشگاه موتورسیکلت برقی عرضه نمی‌کردند و چهار فروشگاه دیگر گه که گنجایش این فروشگاه‌ها بین 20 تا 700 موتورسیکلت بود، از یک دستگاه تا هشت دستگاه موتورسیکلت برقی برای عرضه داشتند.

مغازه‌داران می‌گویند که عرضه موتورسیکلت‌های برقی مناسب نیست و بیشتر زنان و پسران نوجوان مشتری این موتورسیکلت‌ها هستند.

یکی از مغازه‌داران می‌گویند که زنان با استفاده از کلاه کاسکت در سطح شهر از این موتورسیکلت‌ها استفاده می‌کنند و مغازه‌دار دیگری می‌گویند که زنان پولدار این نوع موتورسیکلت‌ را برای تفریح به ویلاهای خود می‌برند.

قیمت موتورسیکلت برقی

مشاهدات نشان می‌دهد که نرخ این نوع موتورسیکلت‌ها با توجه به برند، سرعت و کیفیت قطعات بین 9 تا 110 میلیون تومان نرخ دارد. حداکثر سرعت موتورسیکلت برقی 9 میلیونی 50 کیلومتر و حداکثر سرعت این نوع موتورسیکلت در نوع 110 میلیونی 120 کیلومتر در ساعت است.

علت نخریدن موتورسیکلت برقی

یکی از فروشندگان معتقد است علت اصلی نخریدن موتورسیکلت برقی سرعت کم آنها نیست، بلکه مردم دوست دارند وسیله نقلیه بزرگ بخرند و صدای اگزور موتورشان ناهنجار باشد. وی در ادامه می‌گوید: علت دیگر نیز عمر کوتاه باتری موتورسیکلت‌های برقی است. این نوع موتورسیکلت‌ها عمر باتری کوتاهی دارند و گارانتی و تعویض مناسبی آن در کشور وجود ندارد و اطلاعات تعمیرکاران موتورسیکلت نیز برای تعمیر آنها کافی نیست

موتورسیکلت برقی وارداتی است

طبق بررسی‌های میدانی، بیشتر موتورسیکلت‌های برقی از چین وارد می‌شوند و از برند‌های وستا و هیلتون هستند. تعدادی نیز در داخل مونتاژ می‌شود. تعدادی دیگر هم از هند و تایلند وارد می‌شود که به گفته یکی از فروشندگان، موتورسیکلت‌های برقی تایلندی در بازار با عنوان دستگاه ژاپنی به فروش می‌رسد.

منبع: عصر خودرو

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها