مورینیو: به خاطر رئال در جشن قهرمانی اینتر نبودم

ژوزه مورینیو سال 2010 یک سه گانه تاریخی با اینتر کسب کرد و پس از کسب عنوان قهرمانی اروپا به رئال مادرید پیوست. او در جشن قهرمانی تیمش نیز شرکت نکرد.

مورینیو: به خاطر رئال در جشن قهرمانی اینتر نبودم

ژوزه مورینیو بین سال های 2008 تا 2010 سرمربی اینتر بود و با این تیم در سال 2010 هر سه جام مهم فصل را کسب کرد. اینتر در فینال لیگ قهرمانان که در برنابئو برگزار می شد، با دو گل بر بایرن مونیخ غلبه کرد و برای سومین بار قهرمان اروپا شد. عجیب اینکه مورینیو حاضر نشد پس از قهرمانی به رختکن برود و حتی در جشن قهرمانی تیمش در شهر میلان هم حاضر نبود.

آقای خاص در مصاحبه با DAZN و در مورد دلیل غیبتش در جشن قهرمانی اینتر توضیح داد:« دلیل اینکه به رختکن برنگشتم و در جشن قهرمانی تیم هم حاضر نشدم این بود که می ترسیدم باعث شود به رئال نروم. تصمیم من قطعی بود البته قرارداد با رئال امضا نشده بود؛ با این حال می دانستم که به رئال خواهم رفت. من پیش از آن دو بار پیشنهاد رئال را رد کرده بودم. یک بار رد کردن پیشنهاد رئال دشوار است. بار دوم دشوارتر و بار سوم غیرممکن. به همین دلیل به میلان برنگشتم و در جشن قهرمانی غایب بودم.»

مورینیو ادامه داد:« آن روز را خوب به خاطر دارم. پس از قهرمانی، داخل زمین هیجان زده بودم و این حس را داشتم که اگر در جشن قهرمانی حاضر شوم کنترل احساساتم را از دست بدهم و همین باعث شود در اینتر بمانم و به پیشنهاد رئال پاسخ منفی بدهم. من خودم را خیلی خیلی خوب می شناسم و بهترین تصمیم، شرکت نکردن در جشن قهرمانی بود.

من حتی سعی کردم با هیچکس نیز خداحافظی نکنم هرچند در شبکه های اجتماعی با بازیکنانم در تماس بودم. دلم برای آن روزها تنگ شده ولی زمان به عقب بر نمی گردد. حالا بازیکنان سابقم در اینتر تبدیل به دوستانم شده اند و افسوس که نمی توان به عقب بر گشت و آن روزها را دوباره تکرار کرد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها