دادستان مشهد: تولید و اشتغال؛ عامل اصلی کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: عامل اصلی کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا، تولید و اشتغال است.

دادستان مشهد: تولید و اشتغال؛ عامل اصلی کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا

غلامعلی صادقی در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: اعلام همبستگی و همکاری در استان برای سندی بوده که از چند ماه قبل آغاز شده و با حرکت خوبی در جریان و حرکت است. از آقای جهانگیری به خاطر اعزام فردی رزمنده، متدین، پرتحرک، دلسوز و در یک کلمه کرمانی به عنوان استاندار خراسان رضوی (علیرضا رزم‌حسینی) تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری، روسای قوا و رئیس قوه‌قضاییه همیشه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی تاکید دارند. عامل اصلی کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا، کار، اشتغال، تولید، درآمد و سرمایه است. استان و کشوری که بتواند در این زمینه خوب بدرخشد و فعالیت کند، آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

صادقی با بیان اینکه همه ما سند مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را امضا کردیم و پای آن هستیم، عنوان کرد: تجربه آقای رزم‌حسینی از دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های قبل از استان بوده که آن را به همراه خود به عنوان سوغات برای استان آوردند. برای همه قابل قبول بوده، آن را امضا کردیم و پای آن هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: استان دارای منابع انسانی و مالی سرشار و دارای ظرف توسعه‌ای منحصر به فردی است. آنچه ما از شما و دولت و وزرا می‌خواهیم و انتظار داریم حمایت از مسئولان استانی است، تاکنون این حمایت را داشتید و اکنون نیز تقاضا می‌کنیم تا آن را مضاعف کنید. ما به این حمایت و دلگرمی مسئولان نیازمند هستیم.

وی خطاب به فعالان اقتصادی، گفت: امروز شرایط استان برای کار، تولید، اشتغال و افزایش سرمایه مطلوب است، کمتر این شرایط را در استان شاهد بودیم. روی حمایت دستگاه قضایی در تمام فعالیت‌ها حساب کنید و مطمئن باشید با تاکید رییس قوه‌قضاییه حمایت کامل و جامع را از شما خواهند داشت.

در این مراسم تفاهم‌نامه معین اقتصاد مقاومتی روستای خلیل‌آباد بین استاندار و رئیس کمیته امداد امضا شد. این تفاهم‌نامه در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی زمینه‌های افزایش توان عمومی، ایجاد اشتغال پایدار و مردمی کردن اقتصاد منطقه‌ای به ویژه در روستاها امضا شده است.



منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها