شیرکوند: با وجود بازیکنان جوان و بومی مشکلی در لیگ نخواهیم داشت

لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین می‌گوید که تیم این شهر مشکل مالی ندارد و امیدوار است با بازی‌های خوب مردم ورامین از والیبال لذت ببرند.

شیرکوند: با وجود بازیکنان جوان و بومی مشکلی در لیگ نخواهیم داشت

احسن الله شیرکوند در باره وضعیت تیم والیبال شهرداری ورامین، گفت: برای امسال هم تیم دنبال برنامه ریزی صحیح و درست بود و می خواهیم همان کار هایی که سال های گذشته پیش بردیم را انجام دهیم زیرا که در سال های قبل تیم شهرداری ورامین بسیار موفق بود. تاکنون برنامه ریزی خوبی انجام شده است و از اینجا به بعد شرایط تیم دست خداست و در لیگ امسال والیبال بودجه جذب بازیکنان ما نسبت به سایر تیم ها متوسط تر است و ما فقط برای لذت بردن مردم ورامین والیبال بازی می کنیم.

لیبروی شهرداری ورامین با بیان اینکه پوریا فیاضی برای تیم شهرداری ورامین بسیار زحمت کشیده و اکنون از این تیم جدا شده است، گفت: در لیگ گذشته ی والیبال ۱۴ و ۱۳ بازیکن بودند که بالای ۶ بازی، به میدان رفتند که این خود نشان دهنده تیم بودن شهرداری ورامین است. پوریا فیاضی برای تیم بسیار زحمت کشید ولی ما مجتبی میرزاجان پور را حفظ کردیم و بازیکنان جوان و بومی خوبی در تیم داریم که به نظر می رسد مشکلی در پیش نخواهیم داشت.

او با رد خبر جذب بازیکن خارجی برای تیم شهرداری ورامین ، گفت: تاکنون تلاشی برای جذب بازیکن خارجی نداشتیم و قصد نداریم که بازیکن خارجی برای تیم بخریم.

شیرکوند در باره ی مسائل مالی گفت: خدا را شاکرم که تا امروز شهرداری ورامین تمام تلاش خود را کرده است و در بحث زیرساخت ها به تیم کمک زیادی شده است. مشکل مالی تیم به سال ۹۵ برمی گردد که این مشکل به دلیل وجود اسپانسر بود و شهرداری در این بدهی ها هیچ نقش نداشت که این اسپانسر با اعضای تیم تسویه کرد و اکنون مشکل مالی نداریم.

وی در پایان افزود: ورامینی ها هیچ وقت برای تیم حاشیه درست نکرده اند و فقط تیم خود را تشویق می کنند و امسال هم این تیم نیاز به کمک مسئولین شهری ورامین دارد و توقعات از تیم زیاد شده است. حتما با تلاشی مضاعف و با کمک کادر جدید بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم تا مردم شهر ورامین از والیبال لذت ببرند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها