گیتی پسند مقابل تیم بدون مربی، جنگ بومی‌ها در ساوه

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در شرایطی امروز آغاز می‌شود که بازی مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا با تیم حفاری به زمان دیگری موکول شده است.

گیتی پسند مقابل تیم بدون مربی، جنگ بومی‌ها در ساوه

هفته هفتم لیگ برتر که قرار بود طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شود با تصمیم سازمان لیگ امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود و بازی تیم های مس سونگون با حفاری خوزستان به دلیل حضور مس در جام باشگاه‌های آسیا به زمان دیگری موکول شد.

گیتی پسند اصفهان- شاهین کرمانشاه

گیتی پسندی‌ها که مترصد فرصتی برای رسیدن به صدر جدول هستند در خانه خود پذیرای شاهین کرمانشاه تنها تیم بدون برد لیگ هستند. شاهینی‌ها نه تنها وضعیت مالی خوبی ندارند بلکه با نداشتن سرمربی یکی از عجیب‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند و با ادامه این روند کار دشواری خواهند داشت. قطعا گیتی پسندی‌ها این تیم را دست کم نمی گیرند اما برای رسیدن به یک پیروزی پرگل تلاش خواهند کرد.

سن ایچ ساوه- محمد سیمای قم

سن ایچی‌ها که دوست ندارند صدر جدول را از دست بدهند در خانه خود میزبان محمدسیمای قم هستند. فوتسال دو تیم شباهت زیادی به هم دارد و با توجه به اینکه از بازیکنان بومی استفاده می کنند این بازی را باید تقابل فوتسال ساوه با قم دانست. اوضاع سن ایچ در جدول بهتر است اما محمد سیما هم منتظر فرصت است تا جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد و به همین دلیل تقابل این دو تیم نزدیک و پر برخورد پیش بینی می شود.

شهروند ساری- هایپر شاهین شهر

شهروند ساری که در هفته‌های اخیر نتوانسته رضایت تماشاگران پرشور خود را جلب کند در این بازی خانگی محکوم به پیروزی است. حریف آنها هایپر شاهین شهر است که برای اولین بار بازی در قلعه عقاب‌ها را تجربه می‌کند. این عامل کار شاگردان رستمی را در تقابل با ساروی‌ها دشوار می‌کند. با این حال رضا لک روی نیمکت شهروند به خوبی می‌داند که ناکامی در این بازی شاید به منزله خداحافظی او با این تیم باشد.

برنامه بازی‌های هفته هفتم به شرح زیر است:

پنج‌شنبه؛ ۱۷ مرداد- ساعت ۱۸

ستارگان ورامین -مقاومت البرز (سالن گلعباسی ورامین)

شهروند ساری -هایپر شاهین شهر (سالن سید رسول حسینی ساری)

گیتی پسند اصفهان -شاهین کرمانشاه (سالن پیروزی اصفهان)

سن ایچ ساوه -محمد سیمای قم (سالن فجر بندرعباس)

اهورا بهبهان -ارژن شیراز (سالن علی ابن ابیطالب بهبهان)

فرش آرای مشهد -آذرخش بندرعباس (سالن شهید بهشتی مشهد)

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها