مسعود ده‌نمکی و رامبد جوان مجوز گرفتند

شورای صدور پروانه نمایش غیرسینمایی برای شش عنوان فیلم سینمایی ایرانی از جمله فیلم «قانون مورفی» به تهیه‌کنندگی مشترک محمد شایسته و رامبد جوان و «زندانی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پروانه نمایش صادر کرد.

مسعود ده‌نمکی و رامبد جوان مجوز گرفتند

شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی، برای داستانی بلند «تعصب» به تهیه‌کنندگی سید جواد قاضی و کارگردانی منوچهر مصیری و داستانی بلند «حصه رحمت» به تهیه‌کنندگی مشترک مسعود طاهری و همایون علیخانی و کارگردانی مسعود طاهری و انیمیشن «کسینی» به تهیه‌کنندگی موسسه بردیا هنر مهرگان و کارگردانی بردیا شیروانی پروانه نمایش صادر شد.

در این جلسه با نمایش یک عنوان فیلم کوتاه و دو عنوان مستند موافقت شد.

در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم‌های سینمایی ایرانی «آهوی پیشونی سفید۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد هاشمی، «ژن خوک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی، «نبات» به تهیه‌کنندگی هوشنگ نورالهی و کارگردانی پگاه ارضی نیز مجوز نمایش خانگی صادر شد.

«قانون مورفی» به تهیه‌کنندگی مشترک محمد شایسته و رامبد جوان و کارگردانی رامبد جوان، «زندانی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی و «چهار انگشت» به تهیه‌کنندگی حمید پنداشته و کارگردانی حامد محمدی نیز مجوز نمایش خانگی گرفتند.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها