محکومیت شهردار پیشین کرج به سه سال حبس و 2.5 میلیارد تومان جزای نقدی

رییس دادگستری استان البرز در رابطه با پرونده شهردار سابق کرج گفت: حکم بدوی دادگاه در ارتباط با این پرونده صادر و شهردار سابق کرج به اتهام تبانی در معاملات دولتی به سه سال حبس و حدود 2.5 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

محکومیت شهردار پیشین کرج به سه سال حبس و 2.5 میلیارد تومان جزای نقدی

حسین فاضلی در حاشیه همایش بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر اسلامی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت دستگیری چهارمین زندانی فراری کارگاه زندان شهید کچویی، گفت: سه نفر از زندانیان دستگیر شدند و نفر چهارم نیز به زودی دستگیر می‌شود. این افراد از زندان فرار نکردند بلکه در کارگاه بنیاد تعاون از غفلت استفاده کرده و گریختند.

فاضلی افزود: در همین ارتباط پرونده‌ای هم در خصوص مسامحه احتمالی کارکنان بنیاد تعاون تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی درباره پرونده شهردار سابق کرج اظهار کرد: حکم بدوی دادگاه در ارتباط با این پرونده صادر و شهردار سابق کرج به اتهام تبانی در معاملات دولتی به سه سال حبس و حدود 2.5 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: این پرونده علاوه بر شهردار سابق کرج دو متهم دیگر نیز دارد که نسبت به حکم دادگاه بدوی تقاضای تجدیدنظرخواهی کرده‌اند.

فاضلی در ادامه با اشاره به صدور کیفرخواست برای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس گفت: در فردیس برای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر که اتهام ارتشا داشت، سه روز پیش کیفرخواست صادر شده و با توجه به ماده 7 قانون تشدید مجازات، این کیفرخواست به شهرداری و شورای اسلامی فردیس ابلاغ شده و این فرد از همان روز معلق است.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: همچنین موضوع را به هیئت حل اختلاف در استانداری اعلام کردیم تا در آنجا به موضوع صلاحیت این عضو شورای شهر فردیس در هیئت حل اختلاف نیز رسیدگی شود.



منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها