فرمانده سازمان آتش نشانی:

2 زن اراکی به بدترین شکل کشته شدند

وقوع انفجار مهیب در خانه باغ در اطراف روستای مرزیجران باعث مرگ دو زن و تخریب محل حادثه شد.

2 زن اراکی به بدترین شکل کشته شدند

وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک خانه باغ به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشان ی اراک، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 11 از کوی الغدیر به همراه گروه امداد و نجات 143 از ایستگاه شماره 4 واقع در میدان فراهان و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در کنار گذر شمالی اراک به سمت روستای مرزیجران، تقاطع کوره های آجرپزی رهسپار شدند.

رئیس آتش نشانی اراک اظهار داشت: محل حادثه یک خانه باغ بود که بر اساس مشاهدات عینی، یک دستگاه پیک نیک که برای طبخ از آن استفاده می شد به یکباره منفجر شده و باعث تخریب و ریزش سقف این خانه باغ شده بود.

مسعود آقازیارتی با بیان اینکه بر اثر این حادثه آتش سوزی نیز رخ داده بود، اضافه کرد: نجاتگران آتش نشان به سرعت آتش را خاموش کرده و با توجه به اینکه سقف و دیوار کاملا تخریب شده بود و به گفته افراد حاضر در محل حادثه، دو نفر در زمان بروز انفجار در داخل این خانه باغ حضور داشتند، عملیات آواربرداری از همان لحظات نخست شروع شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از 2 ساعت تلاش مستمر، پیکر بی جان این مادر و دختر را یکی پس از دیگری از زیر آوار خارج کردند.

وی با اعلام این که علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، افزود: پیکرهای جان باختگان برای انجام تحقیقات لازم و بررسی علت حادثه و مرگ این افراد، به عوامل انتظامی سپرده شدند و به قانونی انتقال یافتند.

منبع: رکنا

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها