پل طبیعت میزبان عصرانه عکاسی

پل طبیعت با رویکرد ترویج هنر و تعامل با اساتید عکاسی برای تولید آثار ارزشمند از نگاه عکاسان جوان عصر جمعه در قالب برنامه ای با عنوان عصرانه عکاسی در قاب دوربین عکاسان قرار می گیرد.

پل طبیعت میزبان عصرانه عکاسی

شرکت نوسازی عباس‌آباد با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی برنامه عکاسی از مجموعه پل طبیعت تهران را در قالب برنامه عصرانه عکاسی با رویکرد ترویج هنر و تعامل با اساتید و هنرمندان عکاس و تولید آثار جدید ارزشمند از نگاه عکاسان جوان را در عصر روز جمعه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می‌کند.

نماهایی از پل (شگفتی و تفاوت)، فضاهای شهری، معماری مجموعه پل طبیعت، حضور مردم و بازدیدکنندگان، چشم‌انداز و فضاهای طبیعی پل طبیعت و پارک طالقانی و نگاه‌های خاص و خلاق به این مجموعه (عکاسی خلاقانه) از جمله رویکردها و موضوعات این برنامه است.

همچنین عباس عربزاده، ساسان مویدی، مجید ناگهی و حسن غفاری به عنوان اساتید مشاور در این برنامه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، از مجموع آثار تولید شده در این روز تعداد ۳۰ اثر از ۳۰ نفر برای آرشیو سازمان نوسازی عباس آباد با حفظ مالکیت معنوی عکاس به مبلغ هر اثر ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال خریداری می‌شود.

همچنین به کلیه راه‌یافتگان این برنامه از سوی انجمن عکاسی میراث فرهنگی و سازمان نوسازی عباس آباد گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

پل طبیعت تهران یک پل دو طبقه پیاده‌رو و غیرخودرویی است که در عباس‌آباد تهران قرار دارد. این پل که به یکی از نمادهای شهر تهران بدل شده است از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد و بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش در غرب را به هم متصل می‌کند.

معمار و طراح این پل لیلا عراقیان و علیرضا بهزادی هستند و همچنین این پل انتخاب اول مردم و جزو ۵ انتخاب برتر ۳۰۰ معمار برجسته جهان در مسابقه معمار شهری (A+ (architizer awards در سال ۲۰۱۵ شد و جایزه معماری آقاخان در سال ۲۰۱۶ را نیز دریافت کرده‌است.

بر اساس این گزارش، برنامه عصرانه عکاسی جمعه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در پل طبیعت تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها