وین رونی: تا پایان فصل دی‌سی یونایتد را ترک نمی‌کنم

وین رونی می‌گوید پیش از بازگشت به انگلیس و پیوستن به دربی کانتی، در حال حاضر تمام حواسش به کسب جام قهرمانی ام‌ال‌اس کاپ به همراه دی‌سی یونایتد است.

وین رونی: تا پایان فصل دی‌سی یونایتد را ترک نمی‌کنم

وین رونی که چندی پیش اعلام کرد تصمیم گرفته از تیم آمریکایی دی‌سی یونایتد جدا شده و به کشورش انگلیس بازگردد تا به باشگاه دربی کانتی ملحق شود حالا می‌گوید دوست دارد دوران حضورش در آمریکا را با یک جام به پایان برساند و در حال حاضر تمام حواسش به فتح جام ام‌ال‌اس کاپ با پیراهن دی‌سی یونایتد است.

وین رونی زمانی که به آمریکا رفت تا به دی‌سی یونایتد ملحق شود هیجان زیادی در لیگ MLS به راه انداخت و این تیم را از تیمی متوسط به یکی از مدعیان حضور در پلی‌آف‌ها تبدیل کرد. هم‌تیمی سابق رونی در تیم ملی انگلیس، دیوید بکام دو بار با لس‌آنجلس گلکسی قهرمان ام‌ال‌اس کاپ شده و حالا رونی مصمم است در آخرین روزهای حضورش در آمریکا این جام را برای دی‌سی یونایتد بدست آورد.

وین رونی در این باره گفت:" دی‌سی یونایتد با من رفتار فوق‌العاده‌ای داشته. ما در لیگ موقعیت خیلی خوبی داریم و 9 بازی دیگر از فصل باقی مانده. من معتقدم اگر قبل از پایان فصل این باشگاه را ترک می‌کردم به آنها بی‌احترامی کرده بودم. برای همین اینجا می‌مانم و سعی می‌کنم تیم را به پلی‌آف برسانم و برایش یک جام بدست بیاورم".

رونی همچنین با انتشار یک اطلاعیه درباره شرایط خود در این باشگاه گفت:" من در روزهای آینده با تمام وجود برای تیمم دی‌سی یونایتد تلاش خواهم کرد و تا پایان فصل با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود. امیدوارم بتوانم پاسخ حمایت‌هایی که هواداران سیاه و سرخ‌پوشان واشنگتن از من کردند را با فتح یک جام برای این باشگاه بدهم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها