دانش آموز رودباری با لگد «معلم»، فلج شد!

پسر نوجوان بخاطر تنبیه یک معلم در شهرستان رستم آباد رودبار دیگر نمی تواند با دوستانش بازی کند و تنها از پشت پنجره خانه شان تماشاگر دوستانش است.

دانش آموز رودباری با لگد «معلم»، فلج شد!

روز 25 اسفند ماه سال گذشته دانش آموز پایه ششم در حیاط مدرسه با دوستانش سرگرم بازی بود که در یک ماجرای بچه گانه با یکی از دانش آموزان پایه سوم که در حال بازی فوتبال بود درگیر شد که در این صحنه معلم جوان که با دانش آموزان پایه سوم در حال بازی بود متوجه درگیری این 2 دانش آموز شد و بدون هیچ صحبتی و همانطور که در فیلم مشاهده می شود به سمت پسر 12 ساله رفته و چند لگد محکم به پای این پسر زد.

محمد سجاد لنگان لنگان به اتاق مدیر مدرسه رفت و از معلم جوان شکایت کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این دانش آموز در حالیکه اشک می ریخت به کمک دوستانش به اتاق درس رفت تا زنگ آخر به صدا در آمد و به سختی خود را به پشت در اتاق مدیر رساند تا اینکه پدرش وارد مدرسه شد .

پدر محمد سجاد وقتی پسرش را دید که نمی تواند روی پایش بایستد وارد اتاق مدیر شد و خواست تا دوربین مداربسته حیاط مدرسه را بررسی کند تا علت این درگیری را متوجه شود که در صحنه ای عجیب دید معلم جوان بدون هیچ حرفی برای جدا کردن 2 دانش آموز، محمد سجاد را با لگدهای پی در پی از محل دور می کند.

رفتار مدیر مدرسه نشان از آن داشت که گویا هیچ اتفاقی نیفتاده hsj و پدر جوان وقتی رفتار عجیب مدیر مدرسه را دید به سراغ پسرش رفت و او به بیمارستان منتقل an و سپس از معلم مدرسه شکایت کرد.

محمد سجاد دیگر نتوانست روی پای راsتش قدم بردارد و 2 ماه روی تخت داخل خانه شان بستری شد و هیچ قدمی برنداشت و تنها کاری که مدیر مدرسه برای این دانش آموز توانسته بود انجام دهد این بود که یک معلم به خانه محمد سجاد در شهرستان رستم آباد شهر رودبار بفرستد و از این دانش آموز امتحان آخر سال را بگیرد.

5 ماه از این ماجرا می گذرد و محمد سجاد تنها با کمک یک عصا و به آرامی قدم می زند و پدرش وقتی دید شکایت هایش در شهرشان به نتیجه نمی رسد به تهران آمد و به پزشکی قانونی کل کشور مراجعه کرد و خواست تا نظریه دقیق را برای پرونده فرزندش اعلام کنند.

سرنوشتی که یک معلم تغییر داد

محمد سجاد رستمی که به کمک یک عصا و به سختی راه می رود به خبرنگار رکنا گفت: روز حادثه زنگ تفریح زده شد و من با دوستانم به حیاط رفتیم که دانش آموزان کلاس سوم و یکی از معلمان در حال بازی فوتبال بودند که من و دوستانم با یک سنگ شروع به بازی کردیم و به جای توپ از آن استفاده می کردیم که ناگهان سنگ کوچک به دروازه دانش آموزان پایه سوم رفت و من به دنبال آن رفتم، وقتی خواستم سنگ را بردارم دانش آموز کلاس سوم پایش را روی دست من گذاشت و بین ما درگیری رخ داد.

وی افزود: در این صحنه معلم کلاس به سمت من آمد و از همان اول بدون هیچ حرفی به سمت من لگد پرتاب کرد و 4 ضربه محکم به پای راستم زد و فحاشی کرد که توانستم حدود 10 ثانیه راه بروم و خودم را به دفتر مدیر رساندم که مدیر گفت بیرون در باشم و سپس معلم وارد اتاق شد و گفت: خوب کردم زدم.

پسر نوجوان ادامه داد: یکی از دوستانم کمکم کرد تا به کلاس بروم اما مدیر مدرسه دستور داد تا کمکم نکند و به سختی خودم را به کلاس رساندم حتی بعد از کلاس آخر، یکی از همکلاسی ها به کمک من آمد و تا از پله ها پایین بیایم که مدیر مدرسه ما را دید و خواست خودم قدم بردارم که توانستم فقط پله آخر را خودم پایین بیایم از درد اشک می ریختم تا اینکه پدرم به مدرسه آمد.

محمد سجاد گفت: نزدیک به 3 ماه داخل خانه به صورت استراحت کامل بودم و تنها کاری که مدرسه مان انجام داد این بود که یک معلم به خانه فرستادند تا امتحاناتم را جواب دهم .

این پسر نوجوان که مقام دومی شهر خود را در رشته دو و میدانی دارد به خبرنگار رکنا گفت: آرزو داشتم پلیس شوم و در رشته ورزشی دو و میدانی شرکت کنم و مقام آور شوم اما حالا وقتی صدای بازی بچه ها را می شنوم تنها خودم را به پشت پنجره خانه می‌کشانم و آنها را تماشا می کنم و دیگر نمی توانم همراه آنها باشم.

وی افزود: پای راستم یک سانت کوچکتر از پای چپم شده و حتی رشد و تورم و تفاوت را درپاهایم می توانید مشاهده کنید و از اینکه دیگر نمی توانم مثل قبل باشم ناراحتم.

درد و دل پدرانه و اعتراض به ناعدالتی

پدر محمد سجاد رستمی در خصوص این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 12:30 روز 25 اسفند ماه بود که مدیر مدرسه به من زنگ زد و عنوان کرد قصد دارد به پسرم عیدی بدهد و خواست تا من برای گرفتن هدیه به مدرسه بروم و زمانیکه وارد مدرسه شدم دیدم پسرم گریه می کند و می گوید که معلم مدرسه مرا زده است.

شهرمان کوچک است و همه همدیگر را می شناسیم و همین باعث اعمال نفوذ در پرونده پسرم شده است به تهران مراجعه کردم و در پزشکی قانونی کل کشور پیگیر پرونده و نظریه اصلی هستم تا حق پسرم خورده نشود

وی افزود: متوجه شدم که مدیر مدرسه قصد داشته تا با دادن پاکت پول که 40 هزار تومان داخلش بود رضایت مرا جلب کند که پاکت را نگرفتم و زیر رسید آن را امضا نکردم.

ناراحتی من از این بود که چرا مدیر مدرسه وقتی دید پسرم پاهایش درد می کند او را به بیمارستان منتقل نکرده یا چرا با من تماس نگرفتند تا خودم پسرم را به درمانگاه برسانم، عصبانی بودم اما هیچ توهینی به مدیر مدرسه نکردم، فیلم دوربین مداربسته را مشاهده کردم و دیدم معلم چطور با بی مهری فرزندم را لگد زد.

پدر نگران ادامه داد: شکایت کردم اما به خاطر بی عدالتی نتوانستم حق پسرم را بگیرم، آنها با اعمال نفوذی که داشتند مانع آن شدند که نظریه پزشکی قانونی به درستی به دادگاه برسد و در نظریه پزشکی وضعیت پای پسرم را نرمال اعلام کردند این در حالی بود که 8 پزشک متخصص و ارتوپد با دیدن تصاویر پاهای پسرم اعلام کردند که 3 جای پای پسرم شکسته است و مفصل رشد نیز آسیب دیده است اما شکایتم به جایی نرسید تا اینکه تصمیم گرفتم به تهران بیایم.

وی افزود: شهرمان کوچک است و همه همدیگر را می شناسیم و همین باعث اعمال نفوذ در پرونده پسرم شده است به تهران مراجعه کردم و در پزشکی قانونی کل کشور پیگیر پرونده و نظریه اصلی هستم تا حق پسرم خورده نشود.

این پدر ادامه داد: حتی شب حادثه معلم مدرسه به من پیامک داد که جبران می کند و هزینه درمان را پرداخت می کند اما از فردای آن روز دیگر او را ندیدم و فقط یکبار او را در دادسرا دیدم.

رستمی گفت: تا الان نزدیک به 20 میلیون تومان برای درمان پسرم پرداخت کرده ام که بخاطر بی پولی مجبور شدم یخچال و فرش خانه را بفروشم و هیچ یک از مدیران و معلمان در این ماجرا به کمک ما نیامدند، حتی پزشکان متخصص اصرار دارند پسرم را در بیمارستان خصوصی بستری کنم اما هزینه درمان آن زیاد است. محمد سجاد باید 21 روز در بیمارستان بستری شود و هزینه هر شب آن فقط 700 هزار تومان است که پول درمان ندارم و پیگیر پرونده پسرم هستم تا شاید راهی پیدا شود.

این پدر در پایان حرفهایش ادامه داد که همه می گویند معلم را ببخشم اما هیچ کسی تا به امروز پیگیر سرنوشت پسرم نشده و این بی عدالتی باعث می شود سرنوشت پسرم که یک زمان برای خودش دونده و درسخوان بود تغییر کند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 58
  • کاربر ناشناس
    0

    من واقعاََ تعجب میکنم که پدری اینجوری حرف میزنه ! من اگه بودم این معلم رو به ۵۰ قسمت مساوی تقسیم میکردم

  • رسولی
    0

    همون کاری که کرده سرش بیاری باید فلجش کنی

  • عباس قنبرنژاد
    0

    بایدقصاص بشه اونم یکی از خودش قویترچنان گلدی بهش بزنه که تمام عمرش فلج بشه وتمام کسانیکه درضایع کردن حق این بچه شریک بودن به مراکز نگهداری از معلولین تبعیدبشن ووظیفشون فقط شستن توالتای اونجاباشه چون اینقدرعوضی هستن ممکنه به بیماران آسیب برسونن خداجون کی سفون دنیارو نیکشی تا کثافتهایی اینچنین به قعر فاضلاب جهنم برن؟ لطفا عجله کن خدا

  • N
    0

    باید مستقیم بره پیش آقای رییسی

  • علی امینی
    0

    قصاص کنند معلم را یا هر دو پاش رو قطع کنند یا تحویل مسیولین قضایی بدن زندان و... آموزش و پرورش هم اخراجش کنه بدون دادن سنوات هر چه قدر هم درآمد از شغل معلمی داشته ازش پس بگیرن

    نظرات شما -
    • رستم آبادی
      0

      شما معلومه که سیصد سال قبل میلاد رو تصور کردی

  • الله مدد
    0

    در وهله ی اول معلمه باید تمام هزینه های کودک را بپردازد.تا کودک سلامتی اش را بدست آورد.بعد قانون باید حساب معلمینی که دست روی کودکان بلند می کنند را برسد.

  • علی
    0

    قطعا کار این معلم یا هر معلم دیگه ای در تنبیه دانش آموز محکوم است ولی بیشترین مواخذه به اون سیستمی برمیگرده که همچین افرادی رو بعنوان معلم گزینش میکند

  • محسن
    0

    بایداون معلم روداربزنن تادیگه معلمی تکرارنکنه

  • رویا اسلامی
    0

    مدیر و معلم هر دو را باید اخراج کنند هزینه درمان رانیزباید پرداخت کنند امیدوارم این پسر خوب بتواند راه برود

  • مهدی
    0

    خداوند در قرآن کریم میفرماید:(وَ الْجُروحُ قِصٰاصٌ) معلم باید مشابه کارش قصاص بشه، یعنی یا از ناحیه پا عصبش قطع بشه نتونه را بره يا دیه پرداخت کنه!!!

    نظرات شما -
    • به مهدی
      0

      ایندفعه میگیم برای به قوه محترم قضاییه مراجعه نکنند. مستقیم به شما مراجعه کنند

  • بهداد اسدي فر
    0

    اگر اين بچه به جاي ايراني فلسطيني بود حداقل يكماه تيتر اخبار ايران بود ، بايد همون بلا رو سر معلم بي وجدان اورد ،مگه كشور اسلامي نيست تو اين جور موارد حكم قاضي بايد قصاص باشد

  • نصیری
    0

    باسلام لطفا بیش ازاین با آبروی معلمان بازی نکنید . دیواری کوتاهتر از دیوار معلمان پیدا نمیکنید . هیچ عقل سلیم باور نمیکنه با یک لگد آنهم لگد برای ادب باعث فلج شود. من 26ساله معلم هستم انواع کتککاری چه در دوران دانش آموزیم چه در دوران دبیریم دیده ام که عقل محال میداند با لگد ادبانه فلجی پیش بیاید. لطفا بولدش نکنید و بیش از این معلمان را جریحه دار نکنید هیچ وقت ندیدم از نکات مثبت همان هم ذکر کرده شود فقط دنبال تکمیل پازل خبری خود هستین غافل از اینکه خودتان مورد تنفر میشوید.

  • محسن احمدی
    0

    خیلی دارین کار کثیفی میکنین که دارین آگاه ترین قشر جامعه رو که هنوزم جرات مقابله با تبعیض رو داره و بخاطرش اعتراض میکنه رو تخریب میکنین مگر فقط توو قشر معلم تخلف انجام میشه؟چرا از پلیسی که امنیت جامعه رو با دویست تومن میفروشه جیزی نمیگین و براش نظر سنجی نمیزارین که چیکارش کنین؟چرا از پزشکی که هررروز چندین بیمار رو فلج میکنه چیزی نمیگین و نظر سنجی نمیزارین؟چرا از مهندسی که ساختمان ها رو بخاطر منفعتی که تووش هست کاهگلی میسازه و با جون هموطنامون بازی میکنه چیزی نمیگین؟؟؟فقط زورتون به معلم میرسه که تا توو این گوشه ی ایران یک معلم بخت برگشته ای تخلفی انجام میده شما باید بولدش کنین و واسش نظرسنجی بزارین؟ تووی هر قشری و هر صنفی افرادی وجود دارن که تخلف میکنن و با معیارهای جامعه و انسانیت سازگاری ندارن.توو هر قشری بیمار روانی وجود داره.حالا چرا شما دارین بخاطر اشتباه یک معلم به همه ی معلما حمله میکنین خیلی عجیبه.

  • گیتا
    0

    داریم به کجا میریم مدرسه که جای اموزش و تربیت است شده جولانگاه وحشیگری و خشونت خدا لعنت کنه اونایی که با بچه ها اینطور رفتار میکنن معلم باید تتبیه شود

  • شاهین
    0

    من تا به حال تو هیچ سایت و پستی کامنت نذاشته بودم و فقط میخام به مسئولین زیربط بگم خواب شب و نان و اب حرلمتان باد اگر این معلم بی شرف رو محاکمه علنی نکنین که دیگه تو مناظق محروم طرف فکر نکنه میتونه هر غلتی بخواد بکنه

    نظرات شما -
    • به شاهین
      0

      شما بهتره باز هم در سایت ها نظر نذاری

  • آیدین
    0

    کشور به چه روزی افتاده که از مردم میپرسین باید چه برخوردی بشه با این معلوم منم سوالم اینکه مگه تو قانون نوشته نشده اگه نوشته شده که چرا میپرسین اگه هم که نوشته نشده باید فاتحه عدالت و قانون رو خوند

    نظرات شما -
    • به آیدین
      0

      دقیقا همینطور طرف همه جا رفته،از همه اخاذی کرده،اونوقت بعد از اینکه میلیون ها تومن پول از آموزش پرورش گرفته بعد دادگاه گفته که پای پسرت هیچی نشده اومده میگه چرا پاش قطع شده اونم بخاطر یه لگد

  • واقف
    0

    اولا برخورد معلم اشتباه بوده و تنبیه خیلی شدید نباید کرد ولی خب باید دید این دانش آموز به ظاهر مظلوم چکار کرده که معلمش اینجوری رفتار کنه. .. معلم که روانی نیست یه آدم باسواده میتونه بقیه رو هم بزنه ولی چرا این؟ حتما دلیلی داشته ولی خب نباید شدید رفتار کنه

    نظرات شما -
    • به واقف
      0

      آفرین زنگ ورزش کلاس سوم بوده و این آقا از کلاس ششم و قبل از خوردن زنگ اومده تو کلاسشون و یه دانش آموز کوچیکتر رو به قصد کشت زده بوده

  • رضا
    0

    سلام اگه معلم واقعا این کار را کرده علاوه بر دیه و هزینه درمان پسر بچه باید برای همیشه از کار اخراج شود و حبس سنگینی هم براش ببرن البته نظر بنده قصاص معلمه ولی با توجه به شرایط خانوادگی پسر بچه این نظر را دادم در مورد افرادی هم که درگیر این جنایت بودند و باعث شدن تا امروز حق این پسر بچه ضایع بشه نیز اشد مجازات در نظر گرفته شود

  • میثم محمدی
    0

    من بودم با چهار تا گلوله خلاصشون میکردم دوتا به معلم دوتا به مدیر

    نظرات شما -
    • به میثم
      0

      شما میتونید برید در آمریکا زندگی کنید و هر کسی که دلتون خواست بکشید اینجا نظام مقدس جمهوری اسلامی است

  • سارا
    0

    آموزش وپرورش ما متاسفانه نیروهایی رابه خدمت گرفته که بسیاری از آن ها صلاحیت اخلاقی وحتی علمی لازم را ندارند، چون ملاک گزینش چیزهای دیگری هست...

  • ایرانی
    0

    بسلامتی داریم برمیگردیم صدسال قبل بساط فلک و ترکه هم یواش یواش میاد روکارخاک برسرتون بااین سیستم آموزشی که راانداختید پس کمیته تخلفات مجلس چه غلطی میکنه هرروز ازهرجای کشور خبرهایی از ضرب وشتم دانش آموزان بدست معلمان به گوش میرسه همین دانش آموز یواش یواش سرکش میشه بعد میاد تواجتماع میشه زورگیر وقاچاق فروش واوباش بعد میادسراغ زن وبچه همین معلم وامثال این جور معلم ها امام خمینی (ره) معلمی شغل انبیاست این بیشرفونبایدبخشید کسی جای این پدرنیست مردم گرفتاری که برای خودشون نباشه میشن بخشنده برای خودشون که باشه پدرصاحب طرفودرمیارن .

  • بلاکعلی چِین زاده
    0

    طرف قتل می کنه وجدانش این اجازه را نمی دهد که پای قتلش نایستد و خودش همان ابتدا می پذیرد و می گوید اشتباه کردم. آنوقت این معلم و حتی اون مدیر به جای اینکه در ابتدا پسر را به بیمارستان منتقل کنند، به دنبال رضایت گرفتن با زرنگی بودن. کتک زدن دانش آموز ممنوع هست. یک حرف بد به دانش آموز بزنند خانواده دانش آموز میتواند فرد را دادگاهی و محکوم کند، آنوقت تعجب می کنم که دستگاه قضایی آن هم با وجود شاهدین و فیلم های دوربین مدار بسته به موضوع رسیدگی درست نکرده. آقای رییسی شما که دنبال کشف فساد تو مجموعه ات هستی بفرما تحویل بگیر. حضور دانش آموزان در مدارس هم صرفا فقط به عنوان تعلیم علوم متعارف بوده و وظیفه تربیت اصلی به عهده خانواده می باشد. بنابراین نه تنها با معلم بلکه با مدیر آن مدرسه هم باید برخورد شدید شود.

  • مرتضی
    0

    من اگه جای پدر این پسر بودم هیچ جا شکایت نمیکردم خودم تلافی میکردم و زمینگیرش میکردم سقوط اخلاقی از مربیان مدرسه شروع شد و نوباوگان از مدرسه دچار یاس و سرخوردگی میشن که الان مواجه با بزهکاری میشن

  • بينام
    0

    با تاسف بايد گفت كه معلماني هستند كه بسيار مدعي وخود را مستحق همه گونه مطالبه اي ميدانند ولي دركشور ما از افرادي با سواد پايين وبعضا نا لايق وبدون هيچ گزينشي بكار حساس اموزش كودكان گمارده ميشوند ونتيجه كار همين ميشود كه اكثرا در مدارس اتفاق ميافتد والبته در كنار انها معلمان دلسوز را نيز نميشود انكار كرد،نا گفته نماند كه در كشور هاي پيشرفته تر معلمين منتخب حتما داراي مدارك بالاي تحصيلي وروانشناسي هستندوانتخاب معلم دبستان داراي اهميت ويژه اي هست ، باي

  • رستم آبادی
    0

    من در جریان این پرونده هستم بعد از این که آقای رستمی به پزشک قانونی مراجعه کردند ،آسیب دیدگی پا محرز شده بود اون هم بعنوان ورم پا، اما اینکه این آسیب دیدگی ناشی از دعوا بین دو دانش آموز بوده یاخیر و یا از جدا کردن معلم که دو دانش آموز که به قصد کشت همدیگه رو میزدن بوده مشخص نیست. ثانیا پس از استراحت یکماهه که به دانش آموز داده شد کلیه آزمایش ها به حالت نرمال خود رسیده بود.و پس از پیگیری های ایشون باز هم آزمایشات نرمال بوده.اما آقای رستمی به دلیل گوش دادن به حرفهای کسانی که با خانواده معلم دشمنی دارند و خانه نشین کردن کودکش باعث شده که همه ایشون رو به عنوان فرد غیر بومی که قصد سواستفاده از موقعیت خود دارد بشناسند.

    نظرات شما -
    • اولیادانش‌آموز
      0

      دوست‌عزیزی‌که‌مدعی‌هستی‌ هیچ‌یک‌ازعکس‌وسی‌تی‌‌ام‌آرآی‌وآزمایش‌نرمال‌نیست بنابه‌اعمال‌نفوذافرادی‌مثل‌جنابعالی‌وازاولش‌هدایت شده‌بودغیرواقعی‌نوشته‌بودندکه‌گزارش‌هاباعکسها هم‌خانی‌نداشت.بدانیدخیانت‌وظلم‌شماوهمکاراتون روشده که‌درادامه‌درمان‌تهران‌برده بودم‌خلاف‌نظر مبارکتون‌کتبآآوردم‌نیازباشه‌رسانه‌ای‌خاهم‌کرد

  • تشکری
    0

    بنده خدامیگه شهرماکوچک هست سماها میگین فلان هست این دولت همش پارتی بازی وقوم گراهست این معلم هتمن یکاره شهردا ویا فرماندار هست ویاشورای شهر هست اینجا پارتی بازی کردین فردای قیامت چکار میکنید

  • فاطمه مازندران
    0

    شمایی ک میگی با آبروی معلم نباید بازی کرد بسه دیگه ....ادامه نده ک هرچی دهنم هست بارت میکنم پدر خانواده داره میگه فیلمش هست تو میگی شایعه هست دروغ هست .....خدا این روانی و لعنت کنه آرزو و رویای یه بچه رو خراب کرد

  • اسماعیل
    0

    خیلی جالبه بعضیا چون معلم هستن اومدن نظر دادن که چرا معلم رو میخواین مجازات کنین. یا از کار همکارشون دفاع کردن، یعنی اگه همچین اتفاقی واسه خودتون میافتاد به همین راحتی از کار همکارتون دفاع میکردین. وای بر مملکت ما که به جای این که از حق مظلومی دفاع کنن با قدرت و نفوذ سعی دارن از همکارشون دفاع کنن. و اُف بر شما که خودتون رومعلم میدونین، شما ها اصلا صلاحیت این رو ندارین که معلم باشین که همچین نظراتی رو میدید و، وای به حال اون دانش آموزانی که شماها معلمشون هستین و شاگرداتون چی میخواد از آب دربیاد. من همه معلمان و دبیران رو متهم نمیکنم چون خیلیا از این معلمان شریف رو میشناسم که با چه دلسوزی به فکر دانش آموزانشون هستن ، ولی متاسفانه عده ایی نالایغ که با پارتی بازی استخدام شدن و جایگاه معلمین رو بد نشون میدن باعث خدشه دار شدن جایگاه معلمین میشن. باید با عدالت قضاوت کنیم. و اصلا هیچ معلمی نباید به خودش اجازه بده که دست روی دانش آموز بلند کنه.

  • احسان
    0

    همه شما دوستان عزیز به قشر زحمتکش و فهیم جامعه توهین میکنید چه کسی به شما آموختن یاد داد تا اینجا بنویسید اکر معلم نبود می توانستی بخوانی وبنویسیی البته کار معلم درست نیست وباید جوابگو باشد شما تا حالا ناراحت نشده اید بعضی از این دانش آموزان واقعا پدر معلم را در میاورن وبسیار اذیت میکنند

  • دردمند
    0

    متاسفم برای شما خبر فوری که چنین با آبروی انسان ها بازی میکنید به نظر شما دستگاه قضایی کشور ما آنقدر نا کارآمد هست که در این شش ماه نتوانسته میزان جرم رو تشخیص بده و مونده که شما نظر سنجی بذارید تا بدونه چه باید کرد؟ افکار عمومی لطفاً یکطرفه به قاضی نروید شاید پدر این بچه سلامت روانی ندارند که اینچنین به همه تاخته اند به آموزش و پرورش به دادگستری و ... اصلاً این رستم آباد مگه برای لرستان نیست بعدش هم خبرنگاران عزیز الان اگه خبر صحیح نباشه و آموزش و پرورش و دادگستری و حتی آن معلم از شما شاکی باشند در این دنیا و آن دنیا چطور پاسخ خواهید داد؟

    نظرات شما -
    • بينام
      0

      اطلاع رساني واخبار ارسالي خبر فوري بسيار جاي تشكر وتقدير دارد ، زحمات شما قابل تقدير هست

  • امیرعلی
    0

    بایددر وزارت آموزش وپرورش ودهن اون وزیرو گِل گرفت

  • رضا
    0

    این حیوان ها خودشون نیاز به تربیت دارن چه برسه بخوان به بچه های مردم درس بدن.این معلم اگر گردنش و جفت پاهاش شکسته میشد اینطور وحشی گری نمیکرد.

  • محمدرضا
    0

    لعنت بربی عدالتی لعنت بربی انصافی لعنت بربی حیائی لعنت برووووووووو

  • احمدی
    0

    مرگ بر آن مدیر مدرسه و مرگ بر آن قاضی و پزشکی قانونی اینجا است که باید آیت‌الله رئیسی باید به داد مردم برسد

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      از اون معلم و مدیر نامرد بپرسید که اگه بچه خودت بود اینطوری ساکت می نشستی یا اینکه بدتر برخوردت فرق میکرد اصلا چرا باید هنوز در بعضی از مدارس اینطوری تنبیه کنن چرا نباید بررسی کنن کی باید پاسخگو باشه

  • امین
    0

    اگه یه مار رو دیدی اول رودباری رو بُکش بعد مار رو اینم مثل همین داستانه ، اولا معلمه غلط کرد رو دانش اموز دست دراز کرد ولی بهش یکم حق میدم اون دانش اموز یه کِرمی ریخته که اونجوری زده بهش

  • محمد
    0

    تنبیه بدنی دانش آموز خلاف است متاسفانه در سالهای اخیر آموزش و پرورش در زمینه جذب نیروهای توانمند که دارای صلاحیت اخلاقی و حرفه ای لازم باشند چندان موفق نبوده و بعضی افراد فاقد صلاحیت به این شغل شریف لطمه زده اند از همین کامنت خیلی چیزها بدست می آید بزنید بکشید یک تیر دو تیر

  • محمد
    0

    حیف شغل معلمی که اینجور آدما واردش میشن ،اینا ارازل واوباش محلشون بودن که با پارتی ورشوه شاغل شدن اینجور آدما بیرون از محل کار قمه و چاقو حمل میکنن چونکه تربیت خانوادگیشون اینجوری بوده اینا اساسا واز ریشه مشکل اخلاقی دارن.اوقدیین حالا اوقدشون به خاطر چیه خدا میدونه ولی پدر این دانش آموز هم خیلی صبوره اگه من بودم قید جونم رو میزدم تیکه تیکش میکردم چونکه قانون مملکت ما همیشه به نفع دولت بوده نه ملت بیچاره ،وفکر نمیکنم شکایت این پدر بدبخت به جایی برسه

  • بهرام
    0

    باسلام خدمت تمامی دوستانی که نظر دادن من یه دبیر بازنشسته هستم شاید بیست سال از خدمتم را درسمت مدیر یا معاون دبیرستان گذروندم .ابتدا عرض بکنم که نتبیه به هیچ وجه جایز نیست وممنوع هم شده همیشه تشویق بهتر از تنبیه بوده وموثر هم بوده .اینها بر میگرده به ناپختگی معلم وکم تجربه گی او .باید گفت معلمی شغل نیست هنره وکسی باید معلم بشه که عاشق این شغل باشه وحوصله داشته وبردبار وصبور باشه .اما ناگفته نماند بچه های امروز مثل بچه های گذشته نیستن وکمتر حرمت معلمشان را نگه میدارند .کنتل بچه ها در مدرسه کار ساده ای نیست تا در بطن کار کسی قرار نگیره متوجه موضوع نیست .من لگد زدن معلم را تایید نمیکنم واگر هم مسبب فلج شدن بچه شده باید جوابگو باشد بلاخره اینقدر هم مملکت بی سر سامان نیست .یادم اوایل خدمتم مدیر مدرسه روستا بودم آنزمان هم صبح مدرسه بود هم عصر .عصری که میخواستیم بیایم شهر دوتا دانش آموز پسر بیرون ازمدرشه دعواشون شده بود پایه اول ابتدایی بودند من فقط چهار سال اول خدمتم را در مقطع ابتدایی بودم .خلاصه جفتشون نوک مدادشون را تیز کرده بودند وطرف هم نشانه رفتن ودرگیر شدند پیرمردهای اهالی کنار دیوار نشسته بودند صدا کردن آقا مدیر بیا که الان چشم هم را درمیارند .نمیخواستم برم چون گفتم بیرون مدرسه خارج ازوقت اداری به من چه اتفاقی بیفته جوابگو نیستم بهرحال رفتم جداشون کنم مانع میشدند .یکی ی چک بهشون زدم تا جداشدم یکیشون فرار کرد ورفت ولی دیگری دوسه تا فحش به من داد .روز بعد که مدرسه رفتم دیدم غیبت کرده ازترسش پیام دادم خونشون که پسرتون نیامده گفتن چرا اومده وپس ازمراجعه پدرش داستان رابراش تعریف کردم گفتم برو بیارش رفت وآوردش وبچه به این کوچکی کلی معذرت خواهی هم کرد .شاید کس دیگری بود وقتی بچه فحش داد به باد کتکش میگرفت .البته در هر مقطع تحصیلی شرایط ونحوه برخورد با دانش آمزان متفاوته .ازشما مردم هم استدعا دارم ی تنه به قاضی نروید قانون هست واز حق دانش آمز دفاع میکنه ..توی 40تا گردو هم چند تاش کرمو وپوچه .هیچ انسانی کامل نیست .

  • arman
    0

    بچه های بی بضاعت باید زیر نظر یه مشت حیوان درس بخوانند . اما بچه های پولدار در مدارس لاکچری درس میخونن و در مدرسه جز تفریح و خوشگذرانی ندارند . این همون آرمان هایی بود که در مورد انقلاب اسلامی دنبال کردیم؟

  • زهره
    0

    جمهوری اسلامی ایران است دیگر...

  • محقق
    0

    با سلام واقعا خبر هولناکی بود چند مسئله را باید مدنظر قرار داد۱)خبر تا چه حد درست می باشد؟۲)آیا واقعا معلم اینکارا کرده؟آیا قبل از ورود دانش آموز به مدرسه بچه سرحال بوده و مشکلی نداشته؟آیا ضربه معلم باعث این اتفاق شده؟۳)همه چیز باید با مستندات شاکی به دادگاه و قانون سپرده شود.یک اتفاق می توناند حاصل چند علت یا تک علت باشد یا علت هایی باشد که ما خودمون خبر نداریم.بزارید یه خاطره بتون بگم .روزی در زنگ ورزش یکی از دانش اموزان به زمین خورد و فوت کرد بعد از کش و قوس های فراوان معلم مربوطه مقصر شناخته شد بعد از سه ماه که مجددا بررسی پرونده انجام گرفت دوست دانش آموز گفت که در راه مدرسه یه موتوری به همکلاسیش زد و فرار کرد و چون میتوانست راه برود و مشکلی نبود به کسی چیزی نگفتیم دکتر پرونده بعد از تحقیقات گفت ضربه موتور به سر پسره باعث لخته شدن خون شده و بعد از دوساعت بر بدن تاثیر گذاشته.یه خاطره دیگه.یه معلم با پا یه ضربه به باسن دانش آموز وارد میکند و در همان وقت پای بچه می شکند بعد از معاینه و انجام آزمایشات معلوم میشود که دانش آموز سرطان مغز و پوکی استخوان داشته و معلم بی گناه است،من نمیخواهم بگم در خبر امده کی مقصره ؟فقط میخوام بگم تا در جریان ریز خبر و وقایع و آزمایشات و نتایج قانونی نگرفتیم در هر صورت از داوری باید پرهیز کنیم که بیراهه رفتیم و داوری ما از روی احساس خواهد بود و در صورت مقصر شناخته شدن معلم همه ما میخواهیم قصوری در داذگاه صورت نگیرد.در مورد معلمان عزیز هم بگم واقعا شغل شریف و حساسی هست ما نمیتوانیم با دو بچه دو ساعت زمان بگزرانیم ولی بعضی دبیران با کلاس ۴۰نفر چکار می کنند؟از طرف دیگر هم بگم هیچ شغلی همه شاغلین بی عیب نیستند .همه دارای آستانه تحمل یکسان نیستند.بالاخره هر کسی میتونه اشتباهی کرده باشه یا بکنه.در پایان میخوام بگم من نظر شخصی را گفتم ببخشید مطلب طولانی شد

    نظرات شما -
    • به محقق
      0

      بالاخره یک نظر بی طرف و کارشناسانه در این باره دیدیم. آدم حالش بد میشه و از جامعه ای در آن زندگی میکنه میترسه وقتی میبینه همه حرف از کشتن و قصاص و سر بریدن میزنن.

  • امیررضا
    0

    اینا که اسلان به این چیزا اهمیتی نمی دن

  • کاربر ناشناس
    0

    شکایت فایدهانداره اینا حالیشون نمیشه برو معلم رو ی جوری بزن صدای سگ بده

  • کاربر ناشناس
    0

    معلم باید اخراج بشه و دیه کامل و کلیه مخارج رو هم باید بده،

  • هادی
    0

    واقعیت قضیه در فیلم مشخصه و با کمی دقت، نظر احساسی داده نخواهد شد. کودک از دانش آموزان چوب خورده هم تو حیاط و هم راهرو و دو لگد نه آنچنانی هم از معلم. آنوقت شما تیتر زدید که کودک فلج شد. داداش من از این صحنه ها و بدترش زمان دانش آموزی تا دلت بخواد همه مون دیدیم و همه می‌دونیم که تا چه اندازه معلم ها رو اذیت کردیم و من به شخصه اتهام بزرگ کودک آزاری که گفتید را در فیلم ندیدم. بعدش یعنی ممکنه کل یک استان همه با یک معلم که حتی آموزش و پرورش هم در چنین مواقعی حمایتش نمیکنه برای ناحق کردن پرونده یکی بشن؟؟ من باور نمی کنم که پزشکی قانونی، مراکز تصویربرداری، دادسرا همه در چند نوبت بخوان شرافت خودشون رو زیر پا بگذارند. امیدوارم حق و حقیقت هیچ گاه پایمال نشه و روز خبر نگار هم بر شما مبارک

  • روشن پژوه
    0

    بیایم واقعیت رو ببینیم اولا این که اصلا زنگ تفریح نبوده،یعنی کاملا مشخص هست که فقط یک کلاس اومده داخل حیاط(پس مقصر معلم کلاس سوم نیست که از کلاس خود و دانش آموزش مراقبت میکند) پس از لحاظ آموزشی این معلم مشکلی ندارد، سپس ابتدا با اشاره و درخواست لفظی از دانش آموز خواهان بیرون رفتن او شده اما با مقاومت دانش آموز مواجه میشه پس باز هم کار معلم ایرادی نداشته سپس معلم به سختی اون رو از دانش آموز دیگر که در حال زد و خورد بوده جدا میکنه پس باز هم کار درست رو انجام داده چون طرف وارد کلاسش شده سپس با مقاومت دانش اموز رو به رو میشه و مجبور میشه تا روش دست بلند کنه باز هم پسر بچه دروغ میگه که چهار تا لگد زده چون تو فیلم مشخصه که دو تا زد که دومیش اصلا بهش نخورد. بعد اگه دقت کنید این بچه تا وقتی میره دفتر باز با یه دانش آموز دیگه ای درگیر میشه یعنی مشخصه بچه ی درگیری بوده و این احتمال هست که بچه قبل از درگیری اول هم درگیری دیگه ای داشته باشه. یسوال:اولیا فیلم دوربین مدار بسته رو از کجا آورده؟ این چیزها رو به هرکسی نمیدن باید دست دادگاه باشه هرجور فیلم رو نگاه میکنم معلم رو خیلی با تجربه میبینم چون اگه دخالت نمیکرد و هر کدوم از بچه ها آسیب میدید اون باید جوابگو میشد

  • روشن پژوه
    0

    ابتدا روز خبرنگار رو به شما عزیزان تبریک میگم بیایم واقعیت رو ببینیم اولا این که اصلا زنگ تفریح نبوده،یعنی کاملا مشخص هست که فقط یک کلاس اومده داخل حیاط(پس مقصر معلم کلاس سوم نیست که از کلاس خود و دانش آموزش مراقبت میکند) پس از لحاظ آموزشی این معلم مشکلی ندارد، سپس ابتدا با اشاره و درخواست لفظی از دانش آموز خواهان بیرون رفتن او شده اما با مقاومت دانش آموز مواجه میشه پس باز هم کار معلم ایرادی نداشته سپس معلم به سختی اون رو از دانش آموز دیگر که در حال زد و خورد بوده جدا میکنه پس باز هم کار درست رو انجام داده چون طرف وارد کلاسش شده سپس با مقاومت دانش اموز رو به رو میشه و مجبور میشه تا روش دست بلند کنه باز هم پسر بچه دروغ میگه که چهار تا لگد زده چون تو فیلم مشخصه که دو تا زد که دومیش اصلا بهش نخورد. بعد اگه دقت کنید این بچه تا وقتی میره دفتر باز با یه دانش آموز دیگه ای درگیر میشه یعنی مشخصه بچه ی درگیری بوده و این احتمال هست که بچه قبل از درگیری اول هم درگیری دیگه ای داشته باشه. یسوال:اولیا فیلم دوربین مدار بسته رو از کجا آورده؟ این چیزها رو به هرکسی نمیدن باید دست دادگاه باشه هرجور فیلم رو نگاه میکنم معلم رو خیلی با تجربه میبینم چون اگه دخالت نمیکرد و هر کدوم از بچه ها آسیب میدید اون باید جوابگو میشد

  • مریم
    0

    وقتی اخبار و مطالب راست و دروغ ماهواره و تلگرام و شبکه های مجازی جای مطالعه رو تو یه جامعه بگیره نتیجه این میشه که با خوندن هر مطلبی سریع و بدون فکر نتیجه گیری کنیم و حکم هم صادر کنیم ، در کشور ما تقریبا اکثریت مردم همه تخصص هارو دارن تو کار پزشک مهندس قاضی معلم و ... دخالت می کنن نظر میدن اما نمی تونن به بچه خودشون تفهیم کنن که تو مدرسه چطور باید رفتار کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها