دادستان اردبیل خبر داد: نظارت دقیق و مستمر بر عرضه گوشت قرمز و سفید

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در آستانه عید قربان نظارت دقیق و مستمر بر عرضه و قیمت گوشت قرمز و سفید در اردبیل انجام می‌شود.

دادستان اردبیل خبر داد: نظارت دقیق و مستمر بر عرضه گوشت قرمز و سفید

سیدعبدالله طباطبایی در جلسه نظارت بر تامین مایحتاج ضروری مردم اظهار کرد: مسئولان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی باید تلاش کنند تا در این نظارت دقیق با عوامل گرانفروشی و برخی دلالی‌ها در این حوزه برخورد جدی کرده و اجازه ندهند گوشت قرمز و سفید در این ایام پرتقاضا گران شود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف کاهش قیمت گوشت قرمز و سفید و همچنین دام زنده دستگاه‌های مرتبط باید نسبت به تامین نهاده‌های آن‌ها به قیمت مناسب اقدام کنند و در این چرخه هیچ خللی به وجود نیاید تا ما بتوانیم کاهش قیمت را در بازار شاهد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گران بودن گوشت قرمز و سفید را در استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: به رغم این‌که این استان قطب دامپروری محسوب می‌شود اما عرضه گوشت قرمز و سفید از برخی نارسائی‌ها و دلال‌بازی‌ها رنج می‌برد که باید جلوی این خلا گرفته شود.

طباطبایی افزود: در کنار جلوگیری از خروج دام زنده و همچنین مرغ باید با محتکران و گرانفروشان به جد برخورد شود تا در روزهای منتهی به عید قربان گوشت سفید و قرمز به قیمت تعادل برسد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها