برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب تیم هستند

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب تیم و مسئولان باشگاه هستند که از طریق پلیس فتا آن را پیگیری می‌کنیم.

برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب تیم هستند

مرتضی سام بوشهری درمورد اینکه صحبت‌هایی در آبادان می‌شود که وضعیت تیم بسکتبال این شهر مناسب نیست،‌گفت: ما که در باشگاه حضور داریم این مسائل را رد می‌کنیم. در حال حاضر مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر کسب شده در حال پیگیری کارها هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی دوستان در فضای مجازی تخریب‌هایی را علیه مسئولین باشگاه انجام می‌دهند که از طریق پلیس فتا پیگیر این موضوع هستیم.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: دلیلی ندارد که وضعیت بسکتبال نفت خوب نباشد. دوستان اگر تیم آبادان را دوست دارند، اجازه دهند ما آرام آرام کارمان را انجام دهیم. هم در لیک و هم در آسیا شرکت می‌کنیم و مشکلی وجود ندارد.

بوشهری با اشاره به بودجه نفت گفت: در شهر آبادان کسی غیر از پالایشگاه تیم را کمک نمی‌کند ما انتظار داشتیم 20 درصد نسبت به بودجه فصل قبل بیشتر شود اما اعلام کردند با همان رقم پارسال کار را آغاز کنید.

وی درمورد اینکه آیا با سامری سرمربی تیم صحبت شده است یا خیر، گفت: یکی دو بار تماس گرفتم اما تلفن همراهش خاموش بود و ما منتظریم که بنشینیم و در مورد آینده تیم صحبت کنیم؛ مسلما خود سامری خواهد ماند و شکی در آن نیست او در چند سال گذشته هم هیچ وقت برای حقوق خودش چک و چانه نزده و فقط دغدغه‌اش تیم بوده است. الان هم شاید نگران شرایط تیم است.

سرپرست نفت آبادان در پایان تاکید کرد: از لحاظ مسئولان باشگاه همه چیز اوکی است شاید برخی فکر می‌کنند با فشار آوردن در فضای مجازی کار درست می‌شود و شاید وضعیت را هم بدتر کند.

به گزارش فارس، نفت آبادان در فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکنبل دست یافت و نماینده کشورمان در باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها