مورینیو: در ۵۶ سالگی هنوز بچه‌ام/ باید تغییر کنم

سرمربی پرتغالی بر لزوم تغییر در افکار خود تاکید و عنوان کرد در حال آماده شدن برای پروژه بعدی مربیگری خود است.

مورینیو: در ۵۶ سالگی هنوز بچه‌ام/ باید تغییر کنم

فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در اروپا در حالی آغاز می‌شود که برای اولین بار در بیش از ۱۵ سال اخیر مورینیو تیم ندارد و هیچ تیمی به او پیشنهاد نداده است. او آخرین بار در یونایتد بود و با این تیم قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شد ولی به دلیل حاشیه‌های زیاد رفتار پوگبا و اتفاقات فصل سوم حضورش در این تیم، از یونایتد اخراج شد.

او در ادامه گفت: من حسرتی بابت مربیگری خودم ندارم. اگر اینطور باشد، مربیانی که کمتر از من جام و افتخار کسب کردند چه‌کار باید بکنند. من هنوز ۵۶ سال سن دارم و مثل بچه‌ها هستم و چیزهای زیادی باید یاد بگیرم. چارلز داروین به من آموخت که بهترین، قوی‌ترین و باهوش‌ترین نیست. بهترین کسی است که خودش را با تغییرات وفق دهد. تغییرات همیشه برای بهتر شدن نیستند. بعضی وقت‌ها باید تغییرات را بفهمید و خودتان را با آن وفق دهید و سازگار کنید. در حال حاضر باید به آن فکر کنید.

روی فاریا که در تمام تیم‌ها در کنار مورینیو بود، دیگر با این مربی کار نخواهد کرد و سرمربی الدحیل شد. سرمربی پرتغالی با اشاره به تغییر کادر مربیگری خود گفت: در حال حاضر مشغول مطالعه هستم. فکر می‌کنم زمان تغییر فرا رسیده است و به همین خاطر کادر مربیگری من در آینده باید متفاوت با کادر مربیگری من در قبل باشند. در حال حاضر تیم‌های زیادی را می‌بینم و در حال بررسی آنها هستم. باید بتوانم به بهترین شکل خودم را آماده کنم تا بتوانم نیازها و انتظارات را برآورده کنم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها