بالوتلی هم مثل آلوز و لوئیس به برزیل می‌رود؟

رئیس باشگاه فلامنگوی برزیل می‌گوید ماریو بالوتلی بعد از جدا شدن از باشگاه مارسی با این باشگاه برزیلی مذاکراتی انجام داده است.

بالوتلی هم مثل آلوز و لوئیس به برزیل می‌رود؟

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی در تابستان جاری بعد از به پایان رسیدن مدت قراردادش با باشگاه فرانسوی مارسی از این تیم جدا شده و در حال حاضر بازیکن آزاد است. حالا رئیس باشگاه فلامنگوی برزیل می‌گوید بالوتلی در تابستان جاری و بعد از جدایی از مارسی با این باشگاه مذاکراتی انجام داده است. این صحبتها باعث شده گمانه‌زنی درباره احتمال حضور سوپرماریو در لیگ برزیل قوت بگیرد.

بالوتلی در ژانویه گذشته باشگاه نیس را ترک کرد و با قراردادی نیم‌ساله عازم مارسی شد. سوپرماریو در مارسی در 12 بازی هشت گل به ثمر رساند. صحبتهای رئیس فلامنگو در حالی مطرح می‌شود که مدتی است رسانه‌ها از تلاش بالوتلی برای پیدا کردن تیمی جدید خبر داده بودند.

لاندیم، رئیس باشگاه فلامنگو در گفتگو با گلوبو اسپورته گفت:" همه می‌دانند که وقتی مربی جدید ما خوره ژسوس به فلامنگو آمد از باشگاه خواست یک بازیکن دیگر به ترکیب تیم اضافه شود. بالوتلی بازیکن بزرگی است. دو نفر از مدیران ما مارکوس براز و برونو اسپیندل زمانی که در اروپا بودند با بالوتلی تماس گرفتند و او نشان داد که علاقه زیادی به بازی در فلامنگو دارد و گفت دوست دارد به برزیل بیاید".

رئیس باشگاه فلامنگو در ادامه گفت:" ولی تا این لحظه رابطه ما در این حد بوده و فراتر از این اتفاقی نیفتاده. آنها با بالوتلی صحبت کوتاهی داشته‌اند و چیزی که برای من از صحبت‌شان تعریف کردند همان بود که با شما در میان گذاشتم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها