فان دی‌بیک برای آژاکس در CL بازی می‌کند

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس می‌گوید در دیدار پیش روی آژاکس و پائوک در مقدماتی چمپیونزلیگ از فان دی‌بیک، ستاره مورد نظر رئال مادرید استفاده خواهد کرد.

فان دی‌بیک برای آژاکس در CL بازی می‌کند

درحالیکه اخیراً اخبار زیادی از تمایل رئال مادرید به جذب دانی فان دی‌بیک، ستاره هلندی آژاکس مطرح شده و گفته می‌شود انتقال فان دی‌بیک به رئال در تابستان جاری قطعی به نظر می‌رسد ولی اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس می‌گوید در دیدار پیش روی تیمش مقابل پائوک یونان در مقدماتی چمپیونزلیگ از فان دی‌بیک استفاده خواهد کرد.

فان دی‌بیک روز شنبه هم در لیگ هلند در بازی آژاکس و ویتس بازی کرد و در جریان تساوی 2-2 دو تیم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. دی‌بیک بعد از این بازی تایید کرد که رئال مادرید در حال مذاکره با آژاکس برای به خدمت گرفتن او است.

گفته می‌شود رئال مادرید قصد دارد با پرداخت 60 میلیون یورو به آژاکس فان دی‌بیک را به خدمت بگیرد. رئال که تا کنون در جذب پل پوگبا ناکام مانده قصد دارد این ستاره هلندی را به جای او به مادرید منتقل کند.

آژاکس که فصل گذشته موفق شد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد امروز در مرحله سوم انتخابی این رقابتها در استادیوم تومباس شهر تسالونیکی یونان به مصاف پائوک می‌رود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها