هاشمی مقدم: علیرضا در برایتون خوشحال است و قصد ترک این تیم را ندارد

هاشمی مقدم از انگیزه های جهانبخش برای موفقیت در لیگ جزیره صحبت می کند.

هاشمی مقدم: علیرضا در برایتون خوشحال است و قصد ترک این تیم را ندارد

امیر هاشمی مقدم، مدیر برنامه علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون درباره شایعات مطرح شده درباره امکان بازگشت او به آلکمار هلند در مصاحبه با نشریه «بین المللی فوتبال» هلند عنوان کرد:

از کشورهای آلمان، ترکیه و هلند علیرضا را زیرنظر دارند ولی هیچ کدام از آنها محقق نمی شود چون علیرضا در برایتون خوشحال است. او می خواهد توانایی اش را در لیگ جزیره ثابت کند. برای هر بازیکنی که به لیگ جزیره منتقل می شود یک سال الی دو سال برای هماهنگی لازم است. او مطمئن است که در فصل جدید می تواند توانایی هایش را نشان دهد.

وی افزود:پاتر، سرمربی جدید برایتون به فلسفه فوتبال هجومی معروف است و این برای علیرضا نکته مثبتی خواهد بود. این درحالی است که کریس هاتن، سرمربی سابق برایتون فوتبال دفاعی بازی می کرد و این برای علیرضا خوب نبود. سرمربی جدید می خواهد هجومی بازی کند و این برای جهانبخش خیلی خوب است. باشگاه برایتون نیز به علیرضا اعتماد دارد.

مدیر برنامه هافبک ایرانی در پایان گفت:ما هدفی مشخص داریم و آن موفق به همراه برایتون در لیگ جزیره است. علیرضا بعد از شنیدن این شایعات سریعا با من تماس گرفت و اعلام کرد که قصد ترک برایتون را ندارد. باید این فصل، فصل علیرضا باشد. او در شرایط کنونی می داند که فوتبال انگلیس از او چه می خواهد و آماده بازی است.

منبع: طرفداری

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها