بولتون پشت پرده بسیاری از اقدامات گروهک منافقین است

کارشناس مسائل بین الملل گفت: رئیس اسبق سازمان امنیت سعودی و بولتون پشت پرده بسیاری از اقدامات منافقین علیه ایران هستند.

بولتون پشت پرده بسیاری از اقدامات گروهک منافقین است

مریم رجوی با هماهنگی جولیانی مشاور ترامپ ضمن سفر به سرزمین‌های اشغالی به دنبال قرارداد جدیدی بود تا براساس آن در ازای کمک به نتانیاهو برای کسب موفقیت در انتخابات کنست٬ کمک‌های مالی و اطلاعاتی جدیدی از اسرائیل دریافت کند، «پی‌یر کوشار» که از دیپلمات‌های سفارت فرانسه در سرزمین‌های اشغالی است با تأیید این خبر، جزئیاتی از آن را طی یک رشته‌توییت منتشر کرد و توییتر پس از انتشار این خبر، صفحه او را مسدود کرد.

امیر موسوی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هیئت رسانه‌ای عربی با نمایندگان کنست٬ مسئولان وزارت خارجه و اعضای هیئت علمی این رژیم دیدار خواهند کرد. نکته قابل توجه این است که همزمان با این سفر شاهد افشای رایزنی‌های مخفیانه مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در تل آویو بودیم که همزمانی این موارد عجیب است.

او افزود: سفر مخفیانه مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین خبر از آن می‌دهد که صهیونیست‌ها به دلیل شکست‌های پی در پی به دنبال ایجاد جوی هستند تا گروهک خود غیر منزوی نشان بدهند و به همین منظور می‌توان گفت که مریم رجوی مجموعه‌ای از افراد شکست خورده را به دور خود جمع کرده است.

کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: سفر مخفیانه مریم رجوی به سرزمین‌های اشغالی به نوعی برای گدایی انجام شد تا شاید با جمع آوری مبلغی بتوانند جای پایی در منطقه برای خود باز کنند، در واقع آن‌ها می‌خواهند بگویند همچنان علائم حیاتی دارند و در همین راستا هم گروهی از عرب‌های ورشکسته و مرتجع را دور خود جمع کرده اند.

موسوی تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین به صورت شکسته خورده در آلبانی زندانی هستند، بنابراین گاهی مواقع کنفرانسی تشکیل داده و تعدادی از مهاجران و برخی از شخصیت‌های آمریکایی را دعوت می‌کنند تا از گروهکشان پشتیبانی کنند.

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد:گروهک تروریستی منافقین می‌خواهند نشان دهند که هنوز در صحنه هستند، ولی در حقیقت هیچ چیز قابل توجه‌ای برای ارائه ندارند در نتیجه از دیگران مایه می‌گذارند تا بگویند در معادلات نقشی دارند.

او افزود: گروهک تروریستی منافقین در مقابل نظام مقتدر ایران شکست خورده است و با ایجاد فضا سازی تلاش می‌کنند با همراهی رژیم صهیونیستی دست به اقدامات جاسوسی و حرکت‌های ضدایرانی انجام بزنند، همچنین این گروهک تصور می‌کنند که با این حرکات بزدلانه می‌توانند خدشه‌ای به امنیت کشورما وارد کنند، در حقیقت همه این تحرکات از رئیس اسبق سازمان امنیت سعودی و بولتون نشات می‌گیرد، چراکه بولتون قبل از انتخاب شدن در سمت مشاور شورای امنیت آمریکا، از رجوی حقوق می‌گرفت و در حقیقت برخی از شخصیت‌های عربی_ غربی با این روش سعی می‌کنند که سازمان منافقین را در رسانه‌ها و محافل سیاسی بین المللی زنده نگهدارند.

منبع: باشگاه

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها