دیدار مهم سردار سلیمانی با ظریف: اقدام آمریکا در تحریم شما جنون آمیز است/به شما خداقوت و تبریک می‌گویم+عکس

سردار سلیمانی صبح امروز با حضور در وزارتخارجه با جواد ظریف دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مهم سردار سلیمانی با ظریف: اقدام آمریکا در تحریم شما جنون آمیز است/به شما خداقوت و تبریک می‌گویم+عکس

سردار قاسم سلیمانی - طبق روال برنامه هفتگی‌ با ظریف - با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه حاضر شد و با وی دیدار کرد.

سردار حاج قاسم سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون آمیز و نشانه شکست قطعی کاخ سفید دانست.

سردار سلیمانی دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان را از خصوصیات ویژه آقای ظریف دانسته و افزود: به شما تبریک می گویم که بدلیل انتساب به رهبر معظم، حکیم و فرزانه عالم اسلام و جهان، مورد غضب و دشمنی آمریکا قرار گرفته اید.

سردار حاج قاسم سلیمانی در دیدار صبح امروز با محمدجواد ظریف خطاب به او گفت: اقدام آمریکا در تحریم شما ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.

دیدار مهم سردار سلیمانی با ظریف: اقدام آمریکا در تحریم شما جنون آمیز است/به شما خداقوت و تبریک می‌گویم+عکس

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • رضا
    0

    درودبرابوذر زمان سردار باغیرت نورچشم مردم سردارسلیمانی

  • ت س
    0

    شجاعت و ترس در کنار هم

    نظرات شما -
    • مهیار
      0

      هر کدام به نوبه ی خود قدرتی در سینه نهفته دارند. که از ایران در برابر مشکلات دفاع میکنند.

    • سید
      0

      مالک اشتر و ابوذر غفاری در کنار هم

    • حسین
      0

      شجاعت را باید از تو یاد بگیرند که اسمت را در یک کامنت اینترنتی هم میترسی بنویسی!!!!

  • بنده ی گنهکار
    0

    آلوده شدن به زرق و برق دنیای فانی هرگز برازنده ی حزب الله نیست --- هر اندازه که انقلابیون خدا پرست خود را به سیاست مداران حاکم که امتحان خود را در مردم داری عدالت محور با نمره های پایین پس داده اند نزدیک شوند و یا برای پای گذاشتن در دنیای سیاست و قدرت تلاش کنند به همان اندازه از دلهای توده های انقلابی حزب اللهی دور می گردند و از حقیقت انقلابی بودن خود می کاهند و به گرایش به سیاست بازی و مدارای قدرت معروف و دچار می شوند. با تجربه ی دورانهای طولانی که این توده ها از منفعت گرایی شخصی و گروهی اکثریت مطلق سیاست مداران حاکم در طول زمان کسب کرده اند گرایش انقلابیون به سیاست را ناگزیر گرایش به این منافع تفسیر می کنند و از این انقلابیون روی گردان می شوند. لباس رنگا رنگ سیاست که ثابت کرده در همه جا و در همه ی دورانها متقلب و رنگ عوض کن بوده هر گز برازنده ی انقلابیون بویژه انقلابیون حزب اللهی نیست. خدا پسندانه است این انقلابیون حزب اللهی با پیروی از توصیه رهبر انقلاب اسلامی ایران بهنگام اعطای نشان به سردار سلیمانی ، به دور از دنیای سیاست و قدرت برای اثبات وفاداری به عهد خود با خداوند وجود خود را فقط برای دفاع از دین خدا و از اصول انسان ساز انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای الهی امام راحل وقف کنند و پیوسته در راه خدا با آرزوی رسیدن به احدی الحسنیین گام بر دارند و همیشه چشم بر زرق و برق فریبنده ی جاه و جلال فانی دنیا فرو بندند. تجربه همیشه ثابت کرده آلوده شدن انقلابیون خدا پرست با سیاست و قدرت ، اصول انقلاب را کم رنگ می کند و به مرور زمان این اصول را از محتوای الهی – انسانی عدالت محور خود تهی می سازد و به همین دلیل خداوند مؤمنان را هیچگاه به تلاش و مجاهدت برای قبضه کردن قدرت و سیاست در دستان خود فرا نخوانده است. دین مبین اسلام در قرآن کریم بروشنی تاکید دارد که اگر مؤمنان در مسند قدرت و داوری و قضاوت قرار گرفتند پیوسته در مدیریت وقضاوت ، عالمانه و هوشیارانه و بی تبعیض در صدد اجرای عدالت و برابری میان همه ی مردم باشند.

  • ناشناس
    0

    آلوده شدن به زرق و برق دنیای فانی هرگز برازنده ی حزب الله نیست --- « رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ» ﴿ آیه ۳۷ سوره نور ﴾. هر اندازه که انقلابیون خدا پرست خود را به سیاست مداران حاکم که امتحان خود را در مردم داری عدالت محور با نمره های پایین پس داده اند نزدیک شوند و یا برای پای گذاشتن در دنیای سیاست و قدرت تلاش کنند به همان اندازه از دلهای توده های انقلابی حزب اللهی دور می گردند و از حقیقت انقلابی بودن خود می کاهند و به گرایش به سیاست بازی و مدارای قدرت معروف و دچار می شوند. با تجربه ی دورانهای طولانی که این توده ها از منفعت گرایی شخصی و گروهی اکثریت مطلق سیاست مداران حاکم در طول زمان کسب کرده اند گرایش انقلابیون به سیاست را ناگزیر گرایش به این منافع تفسیر می کنند و از این انقلابیون روی گردان می شوند. لباس رنگا رنگ سیاست که ثابت کرده در همه جا و در همه ی دورانها متقلب و رنگ عوض کن بوده هر گز برازنده ی انقلابیون بویژه انقلابیون حزب اللهی نیست. خدا پسندانه است این انقلابیون حزب اللهی با پیروی از توصیه رهبر انقلاب اسلامی ایران بهنگام اعطای نشان به سردار سلیمانی ، به دور از دنیای سیاست و قدرت برای اثبات وفاداری به عهد خود با خداوند وجود خود را فقط برای دفاع از دین خدا و از اصول انسان ساز انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای الهی امام راحل وقف کنند و پیوسته در راه خدا با آرزوی رسیدن به احدی الحسنیین گام بر دارند و همیشه چشم بر زرق و برق فریبنده ی جاه و جلال فانی دنیا فرو بندند. تجربه همیشه ثابت کرده آلوده شدن انقلابیون خدا پرست با سیاست و قدرت ، اصول انقلاب را کم رنگ می کند و به مرور زمان این اصول را از محتوای الهی – انسانی عدالت محور خود تهی می سازد و به همین دلیل خداوند مؤمنان را هیچگاه به تلاش و مجاهدت برای قبضه کردن قدرت و سیاست در دستان خود فرا نخوانده است. دین مبین اسلام در قرآن کریم بروشنی تاکید دارد که اگر مؤمنان در مسند قدرت و داوری و قضاوت قرار گرفتند پیوسته در مدیریت وقضاوت ، عالمانه و هوشیارانه و بی تبعیض در صدد اجرای عدالت و برابری میان همه ی مردم باشند.

  • محمد داودآبادی
    0

    سلام خداقوت رمز پیروزی وحدت کلمه و استقامت و بصیرت است وقتی قدرت بازدارنگی نظامی با دیپلماسی فعال در یک خط قراربگیرند و تحت فرماندهی واحد باشتد پیردزی حتمی است و خدا هم از وحدت و اخلاص حمایت میکند هرکس در هر لباس و با هر قیافه به وحدت و همدلی مسءولین لطمه بزند خاین به دین و ملت و وطن است شک نکنید کلمه لا اله الا الله تفلحو خدایا عاقبت ما رو بخیر

  • mokhatab
    0

    شاه می بخشه، شاهقلی نمی بخشه! سلیمانی و رهبر ظریف را تایید می کنند، این خوارج قرآنخوان پیشانی پینه بسته نمی بخشند

  • جواد
    0

    بالاخره بلائی سر مردم بیگناه این کشور با دخالتهای بیجایی آ آدمهای بی عرضه در خواهد آمد

  • ایرانی وطن پرست
    0

    جناب وزیر خارجه آقای ظریف شما وظیفه سنگین تر ی مهمتر از سر دار سلیمانی بیکار دارید سیاست مهمتر از این حرف های پوچ برای مردم بی گناه این کشور است.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ادم باید خیلی بی غیرت باشه که به قهرمان ملی کشورش لقب بیکار بده اگر امثال سلیمانیها نبودند که ناموس سما الان در دست کثافتهایی مثل داعش بودند حاشا به غیرت ایرانی خدا امثال سلیمانیها را برا دفاع از شرف وطن سلامت بدارد امین یا رب العالمین تا کور شود هران که نتواند دید

    • حزب الله
      0

      سلام علیکم برادر اگرسردار سلیمانیها نبودند شما الان عربی صحبت می کردی در ان زمان ظ ظریف تو نیویورک خوش میگزروند

    • کاربر ناشناس
      0

      سردار سلیمانی بیکار نیست اما باید از سیاستهای مورد قبول مردم پیروی بکنه

  • ذوالقرنین
    0

    هیچ اعتباری بین ملت ندارید آوردن حشد شعبی نیروهای بیگانه بین مردم با لباس نظامی باعث نفرت مردم شد.

  • بنده خدا
    0

    خدایا امثال سردار سلیمانی باغیرت را ازشر حسودانوبی غیرتان محافظت بفرما امین یا کریم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سردار سلیمانی مالک اشتر زمان امام علی است خدا ایشان و خانواده‌اش را حفظ کند

  • اصغر
    0

    سلام بر سردار زمان حاج قاسم سلیمانی چشم دشمنا نت کورشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها