شهرداری اردبیل به دنبال توسعه متوازن اماکن ورزشی در تمامی مناطق اردبیل است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر و شهرداری اردبیل به دنبال توسعه متوازن اماکن ورزشی در تمامی مناطق اردبیل است و در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

شهرداری اردبیل به دنبال توسعه متوازن اماکن ورزشی در تمامی مناطق اردبیل است

علیرضا پوستی عصر امروز در بازدید عملیات عمرانی پروژه‌ها در اردبیل با بیان اینکه بخش خصوصی در احداث اماکن ورزشی در سطح شهر اردبیل استقبال خوبی می‌کند اظهار داشت: در حال با استقبال خوب و ویژه بخش خصوصی در احداث اماکن ورزشی در سطح شهر اردبیل مواجه هستیم که باتوجه به این شرایط مجموعه‌های ورزشی در دست احداث تا سال آینده افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه اماکن ورزشی باید در تمامی محلات و مناطق شهر توزیع شود افزود: اماکن ورزشی باید در تمامی محلات و مناطق شهر توزیع شود و شورای شهر و شهرداری اردبیل به دنبال توسعه متوازن اماکن ورزشی در تمامی مناطق اردبیل است و در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

پوستی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان با استعداد در محلی با نشاط تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با استعداد ما باید در مراکز و سالن‌های ورزشی سالم و بانشاط به انجام فعالیت‌های ورزشی مشغول شوند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با توسعه متوازن اماکن ورزشی در تمامی مناطق اردبیل اعتمتد و اطمینان خانواده‌ها را در خصوص حضور فرزندان‌شان در محیطی سالم جلب کنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل از بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی دیگر نیز تا سال آینده در سطح شهر اردبیل خبر داد و بیان کرد: این دومین سالنی است که با این سازه منحصربفرد در کشور احداث می‌شود و امیدواریم سه مجموعه مشابه دیگر نیز تا سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری اردبیل تلاش جدی برای احداث پروژه‌های ورزشی انجام می‌دهد اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری اردبیل با وجود کمبود و نبود بودجه‌ها از ابتدای امسال با عزم و تلاش جدی برای توسعه اماکن ورزشی در سطح شهرستان اردبیل تلاش می‌کند به طوری که تاکنون شاهد شاهد افتتاح چندین پروژه سرمایه‌گذاری همچون پل داروپخش، مجموعه فرهنگی و گردشگری شورابیل و مجموعه‌های ورزشی شده‌ایم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها