تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه رسانه‌های گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه نگاه حمایتی به اصحاب رسانه داریم از تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به موضوعات مرتبط با رسانه ها خبر داد.

تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه رسانه‌های گلستان

هادی هاشمیان عصر دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: برخی از مدیران و مردم در حق خبرنگاران جفا می کنند و نقش آن ها را مزاحم خطاب می کنند که جای اظهار تاسف دارد.

وی افزود: این نگرانی از بابت از دست دادن حیاط خلوتی است که بعضی از مدیران برای خودت درست کرده بودند و با فعالیت رسانه ها تخلف این مدیران مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: تا زمانی که اقدامات رسانه ها در راستای وظیفه مندی و در چارچوب قانون باشد هیچ کس نمی تواند برای آنها مزاحمت ایجاد کند و دستگاه قضایی استان از آن ها حمایت می کند.

وی اضافه کرد: حمایت از رسانه ها را در عمل اثبات کرده ایم و به عنوان مثال در موضوع شکایت استاندار سابق گلستان از یکی از اهالی رسانه هیئت منصفه و قاضی حکم برائت خبرنگار را صادر کردند و این حکم در دادگاه تجدید نظر تایید و قطعی شد.

هاشمیان با تاکید بر اینکه اگر مدیری رسانه را در کنار مجموعه خود داشته باشد آن مجموعه تقویت می شود، گفت: برخی از مدیران در حوزه ارتباط با رسانه و پاسخگویی به اهالی مطبوعات باید آموزش ببینند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از اهالی رسانه شعبه ویژه رسیدگی به جرائم رسانه ها در استان تشکیل شده و تشکیل شورای حل اختلاف هم با حضور خبرنگاران برای جلوگیری از قضایی شدن پرونده های حوزه رسانه در گلستان را در دستور کار قرار داده ایم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها