زنیت به دنبال فروش مالکوم به خاطر مسائل نژادپرستی

باشگاه زنیت ممکن است بازیکن برزیلی جدید خود را به خاطر مسائل نژاد پرستی در ژانویه بفروشد.

زنیت به دنبال فروش مالکوم به خاطر مسائل نژادپرستی

مالکوم شروع آسانی در سن پترزبورگ نداشت. باشگاه بارسلونا در جمعه‌ای که گذشت، بازیکن برزیلی را با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو به زنیت فروخت. او نخستین بازی‌اش را شنبه با پیراهن تیم روسی انجام داد و در دقیقه ۷۳ وارد زمین شد. با این حال با یک پلاکارد روبرو شد که هواداران نسبت به امضای قراردادش معترض بودند. در این پلاکارد نوشته شده بود: "از رهبران باشگاه به خاطر وفاداری‌شان به حفظ سنت‌ها تشکر می‌کنیم." آنها پیش از آن از زنیت خواسته بودند که سنت‌ها را حفظ کنند و با بازیکنان رنگین پوست قرارداد امضا نکنند.

این شرایط باعث شد تیم روسی سه روز پس از امضای قرارداد با بازیکن برزیلی به فکر فروش این بازیکن بیفتد. زنیت در ژانویه به دنبال مقصد جدیدی برای این بازیکن خواهد بود. ریانووستی روسیه، به نقل از منابع برزیلی نوشت: "زنیت ممکن است به خاطر مسائل نژادپرستی مالکوم را در زمستان بفروشد چون هواداران او را نمی‌پذیرند."

دیدار زنیت که از هفته چهارم برگزار شد با تساوی یک بر یک برابر کراسنودار به پایان رسید. زنیت ۱۰ امتیازی شد و بالاتر از زسا مسکو در صدر جدول قرار گرفت.

مالکوم جمعه هفته گذشته دورانش در بارسلونا به پایان رسید. ارنستو والورده در فصل گذشته از او کمتر در میدان بهره می‌برد. بازیکن برزیلی در ۲۴ بازی کمتر از ۱۰۰۰ دقیقه بازی کرد و چهار گل به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها