گزارش AFC در مورد تلاش مس‌سونگون برای تکرار قهرمانی در قاره

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاههای آسیا گزارشی از تلاش مس سونگون برای تکرار عنوان قهرمانی این رقابت ها منتشر کرد‌

گزارش AFC در مورد تلاش مس‌سونگون برای تکرار قهرمانی در قاره

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش را در مورد حضور تیم مس سونگون در فصل جدید مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های قاره منتشر کرد.

در این گزارش آمده است؛

"مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در بانکوک به دنبال تکرار این عنوان خواهد بود و البته در این مسیر مقابل ناگویای ژاپن ، الظفره امارات و الکاظمیه کویت قرار می گیرد.

فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس سونگون در این رقابت ها به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی خواهد بود. فخیم در سال 2015 به همراه تاسیسات دریایی قهرمان رقابت ها شد ، در سال گذشته برای دومین بار با مس سونگون این عنوان را به دست آورد و در این دوره به دنبال سومین جام است.
مدافع عنوان قهرمانی با چهره جدیدی وارد رقابت های این دوره می شود با توجه به استفاده از وسلی پورفیریو ماچادوی ایتالیایی و مهدی جاوید که بهترین گل زن دوره قبل بازی ها بود.

در ادامه این گزارش به وضعیت سایر تیم های حاضر در گروه چهارم رقابت ها اشاره شده و به نوشته سایت AFC هر سه باشگاه ژاپنی ، اماراتی و کویتی نیز با تدارکات قابل توجهی وارد رقابت های این دوره خواهند بود و حریفان قدرتمندی برابر مدافع عنوان قهرمانی مسابقات هستند."

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها