نصرتی: با یازده نفر پیکان را بردیم

تیم گل ریحان با هدایت محمد نصرتی در راه آماده سازی جهت حضور در لیگ دسته اول یک بازی دوستانه با تیم لیگ برتری پیکان برگزار کرد و به پیروزی رسید هرچند این بازی کمی خبرساز شد.

نصرتی: با یازده نفر پیکان را بردیم

گل ریحان با مربیگری محمدنصرتی روزگذشته در یک بازی دوستانه برابر پیکان با نتیجه دو بر یک به برتری رسید هرچند در پایان این بازی خبرهایی در رابطه با این موضوع عنوان شد که گل ریحان با 12 نفر در این مسابقه به میدان رفته است.

نصرتی در این رابطه گفت:« درباره این بازی علاوه بر اینکه گفتند ما 12 نفره برنده شدیم همچنین این خبر را زدند که گل ریحان تیم دوم پیکان را برده است.» سرمربی گل ریحان در ادامه گفت:« جا دارد از حسین آقای فرکی و باشگاه پیکان که ما را برای این بازی دعوت کردند تشکر کنم. اما درباره این بازی ابتدا باید بگویم که تیم پیکان یک تیم خوب و پرمهره است که بازیکنان خیلی خوبی در آن بازی می کنند و فکر نمی کنم استفاده از لفظ تیم دوم خیلی درست باشد. »

او اضافه کرد:« عکس های این بازی موجود است ، هر دو تیم برای یک بازی تدارکاتی خوب به زمین آمده بودند و به نظرم بازی خوبی هم از آب در آمد.»

محمدنصرتی در این رابطه که گفته شده تیم آن ها با دوازده نفر برابر پیکان بازی کرده گفت:« این اتفاقی که گفته شده در دقیقه 86-87 بازی مسابقه که برای چند ثانیه زمانی که ما تعویض کردیم ، بازیکنی که باید از زمین خارج می شد متوجه نشد و بازیکن تعویضی با عجله به زمین رفت. همانطور که گفتم شاید چند ثانیه هم طول نکشید. ما یکی از گلهایمان را در دقیقه دو و سه بازی زدیم. در آن صحنه هم بازیکن ما یک لحظه متوجه نشد که باید از زمین بیرون بیاید و خیلی سریع این مشکل حل شد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها