بازگشت نیمه‌تمام شهرام؛ باز همان ‍۱۴ نفر!

با کنار رفتن شهرام محمودی از تیم ملی تنها سورپرایز احتمالی کولاکوویچ هم منتفی شد و همان ۱۴ بازیکن قبلی راهی روسیه می‌شوند.

بازگشت نیمه‌تمام شهرام؛ باز همان ‍۱۴ نفر!

شهرام محمودی که به عنوان یار شماره 15 به اردوی تیم ملی والیبال ایران اضافه شده بود تا در مسیر انتخابی المپیک به کمک شاگردان کولاکوویچ بیاید و بتواند در پستی که غفور حضور دارد، مهره ای کمکی برای تیم ایران باشد، پیش از سفر به روسیه از اردوی تیم ملی کنار رفت تا به این ترتیب یکی از مهره های با تجربه تیم ملی دومین تورنمنت مهم سال را از دست بدهد.

انتخابی المپیک؛ هدفی که محقق نشد

محمودی سورپرایز لیست کولاکوویچ بود؛ سرمربی تیم ملی به شکل غیر منتظره ای شماره یک سال های اخیر تیم ملی را که ۲ سالی از اردوها دور بود، فراخواند و هدف از این دعوت را استفاده از او در مسیر انتخابی المپیک اعلام کرد تا غفور با فشار کمتری در ترکیب تیم ملی به میدان برود و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران یک یار با تجربه را پشت سر خود ببیند.

ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی ایران از مدتی قبل تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد و در هفته های اخیر در اردوی تیم ملی حضور داشت، اما در نهایت امروز یکشنبه و در فاصله 48 ساعت تا سفر به روسیه مشخص شد او نمی تواند کنار ملی پوشان باشد تا بازگشت شهرام، نیمه تمام بماند.

پوریا یلی تنها رقیب غفور

یلی بعد از درخشش در لیگ ملت های والیبال و قهرمانی در جوانان جهان با انگیزه زیادی به تمرین تیم ملی رسید تا با غفور و محمودی برای حضور در انتخابی المپیک رقابت کند. یلی که در لیگ ملت ها و سال گذشته مهره جانشین غفور بود، با اعتماد به نفس بالا به تمرینات برگشت و در حالیکه ثانیه شماری برای خط خوردن یکی از این سه نام بزرگ یعنی غفور، محمودی و یلی شروع شده بود، در نهایت یلی به همراه غفور مسافر سن پطرزبورگ شد. به این ترتیب یکی از جوانان درخشان والیبال ایران که البته با دو طلای جهانی تجربه بالایی دارد، حالا برای اولین مرتبه در انتخابی المپیک حضور خواهد داشت.

تیم ملی بی تغییر ماند

با این اتفاق اما تیم ملی بی تغییر عازم روسیه می شود. در شرایطی که کولاکوویچ همان فهرست 14 نفره همیشگی را برای این مسابقات دعوت کرده بود و محمودی تنها چهره جدید اردوی تیم ملی بود، در نهایت خود او نیز خط خورد تا تیم ملی با ترکیبی که در شیکاگو حضور داشت، عازم روسیه شود.

به این ترتیب لیست نهایی تیم ملی به شرح زیر است:

سعید معروف، جواد کریمی، محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، مسعود غلامی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، امیر غفور، پوریا یلی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت پور.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها