معاون وزیر راه: پرونده مسکن مهر پایان امسال بسته می‌شود / برنامه تحویل ۱۶۵ هزار واحد تا پایان سال

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تحویل ۱۶۵ هزار واحد مسکونی مهر تا پایان سال، پرونده مسکن مهر بسته می‌شود.

معاون وزیر راه: پرونده مسکن مهر پایان امسال بسته می‌شود / برنامه تحویل ۱۶۵ هزار واحد تا پایان سال

احمد اصغری مهرآبادی در سفر به گرمسار و پس از بازدید از مسکن مهر گرمسار و ایوانکی گفت:: ساخت این واحد‌های مسکونی به پایان رسیده و قرار است با همکاری وزارت نیرو انشعاب آب، برق و گاز تا پایان سال تکمیل و پرونده ساخت پرونده مسکن مهر تا پایان سال بسته می‌شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، کمک به برای متقاضیان مسکن مهر نیاز است و بر این اساس برای ۲۰۰ هزار واحد سقف تسهیلات بانکی از ۴۰ میلیون به ۴۵ میلیون و در برخی شهر‌ها تا ۵۰ میلیون افزایش یافت.

مهرآبادی تصریح کرد: علاوه بر این تسهیلات، تا جایی که نیاز است از محل تنخواه مبلغی در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد تا پروژه تکمیل شود.

وی با اشاره به کاهش تعداد واحد‌های مسکونی مهر بدون متقاضی گفت:: دو سال قبل این تعداد ۱۱۷ هزار واحد بود که هم اکنون به کمتر از ۶۰ هزار واحد رسیده و امیدواریم این تعداد هم یا مشتری پیدا کند و یا به طرح جدید تبدیل می‌کنیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با پایان یافتن طرح مسکن مهر، طرح اقدام ملی دولت را با ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی پیگیری می‌کند و این طرح را تا پایان دولت به اتمام خواهد رساند.

به گفته وی، دولت یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر یعنی سالانه به طور متوسط ۲۰۰ هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل داده است.

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها