امری: آرسنال خوب بود ولی باید بهتر شود

اونای امری بعد از شکست 2-1 آرسنال مقابل بارسلونا گفت تیمش تا پیش از شروع لیگ برتر به این فکر خواهد کرد که چطور نسبت به این بازی عملکرد بهتری داشته باشد.

امری: آرسنال خوب بود ولی باید بهتر شود

آرسنال دیشب در خانه بارسلونا در جام خوان گامپبر به مصاف غول بزرگ کاتالونیا، بارسلونا رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. اونای امری، سرمربی آرسنال در پایان بازی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت از این لحظه تا زمان بازی آرسنال و نیوکاسل که اولین دیدار توپچی‌ها در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود تیمش همه حواس خود را به این معطوف خواهد کرد که چطور می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

اونای امری بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از عملکرد و بازی بچه‌ها در این بازی کاملا راضی هستم. ما هفته آینده در لیگ برتر به مصاف نیوکاسل خواهیم رفت و نتیجه آن بازی مهم خواهد بود. تا آن زمان هنوز زمان داریم و در حال حاضر هدف ما رسیدن به ذهنیتی است که معطوف به پیروزی است".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" امروز هدف اصلی ما این بود که همه بازیکنان‌مان را محک بزنیم و به این فکر کنیم که جطور می‌توانیم هفته آینده در اولین بازی‌مان مقابل نیوکاسل بهتر بازی کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. ما چند بازیکن مصدوم داریم ولی این برای هر تیمی طبیعی است. ما اینجا بازی خوبی انجام دادیم و اینجا در شهر بارسلونا مقابل تیم خوبی ایستادیم. فراموش نکنید که همه بازی‌ها دشوار هستند. ما امروز چند اشتباه داشتیم و وظیفه ما است که این اشتباهات را برطرف کنیم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها