صادق زیباکلام:

چه کسانی ظریف را زودتر تحریم کردند: تندروهای خودمان یا تندروهای واشنگتن؟

صادق زیباکلام نوشت: تحریم‌ ظریف تندروها را در وضعیت دشواری قرارداده‌است. از یک‌سو می‌خواهند در راستای استراتژی آمریکاستیزی حداکثر بهره‌برداری را ببرند و از سویی دیگر نمی‌خواهند نفعی از این ماجرا به ظریف برسد.

چه کسانی ظریف را زودتر تحریم کردند: تندروهای خودمان یا تندروهای واشنگتن؟

صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود نوشت:

«تحریم‌ محمدجواد ظریف تندروها را در وضعیت دشواری قرارداده‌است. از یک‌سو می‌خواهند در راستای استراتژی آمریکاستیزی حداکثر بهره‌برداری را از این اتفاق بنمایند و از سویی دیگر نمی‌خواهند نفعی از این ماجرا به ظریف برسد.

شش سال تمام و با آغاز مذاکرات هسته‌ای با آمریکا از هیچ تهمتی به وی خودداری نکردند. بعد از توافق برجام هم هرچه توانستند علیه «ترکمنچای برجام» گفتند و نوشتند و از هیچ تلاشی به منظور ناکام ساختن آن خودداری نورزیدند تا تندروهای آمریکا به رهبری ترامپ به کمک‌ تندروهای خودمان آمد و با خروج آمریکا از برجام تلاش‌های تندروهای خودمان علیه برجام را کامل کردند، اما بغض و کینه تندروهای خودمان علیه ظریف ادامه یافت و در «گاندو»، بی‌عرضگی، بی‌لیاقتی،ساده‌لوحی و جاسوسی را هم به فهرست اتهامات قبلی ظریف افزودند!

به راستی چه کسی ظریف را زودتر هدف گرفت: تندروهای خودمان یا تندروهای کاخ سفید؟»

منبع: جماران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احسان
    0

    بابا اقای زیبا کلام جان مادرت ول کن. اینقدر توهم نزن. کاسبتو عوض اعصباب ما رو هم خورد نکن

  • کدخدا
    0

    مسلما تندروهای خودمان در چند صد سالی که روبه جلوییم مردی به دیپلماسی تر ازجناب ظریف ایران به خود نخواهد دید اختیارات کامل دراختیار ایشان بگذارید چنان درمذکرات نتیجه را1برصفر به نفع خود تمام کند وپشت امریکا را به خاک بمالد که تاریخ مثل کورش کبیر ازاو یاد کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها