قسمت 97 برنامه برداشت؛

پرده‌برداری حسین زمان از ورود بهروز افخمی به سیاست / دعوای سحرقریشی و مهناز افشار به کجا رسید؟/ نوادگان فردین پا جای پای پدربزرگ می‌گذارند

در ویژه‌برنامه سینمایی برداشت، مروری بر حاشیه‌های سینمای ایران داریم؛ از شفاف‌سازی سینما گرفته تا پول‌های کثیف برخی تهیه‌کنندگان.

پرده‌برداری حسین زمان از ورود بهروز افخمی به سیاست / دعوای سحرقریشی و مهناز افشار به کجا رسید؟/ نوادگان فردین پا جای پای پدربزرگ می‌گذارند

ویژه‌برنامه سینمایی خبر فوری ، این هفته نگاهی به کنایه سنگین سحرقریشی به مهناز افشار انداخته که واکنش‌ و حواشی زیادی نیز در پی داشته است.

ازطرفی صحبت‌های حسین زمان درباره چگونگی ورود بهروز افخمی به مجلس و سیاست را مرور خواهیم کرد. او اخیرا گفته، قرار بوده در انتخابات مجلس ششم‌ او به‌جای افخمی در لیست اصلاح‌طلبها باشد که نامش از لیست نهایی نامزدهای انتخابات خط خورده است.

در پایان این قسمت، گفتگوی پدرام ابدان با سام نوری را شاهد خواهیم بود. کسی که نامش با نام فردین گره خورده و در این گفتگو تاکید کرده که نوادگان فردین، راه پدربزرگشان را ادامه می‌دهند.

ویدئوی برنامه برداشت امروز را در ادامه ببینید و نظر بدهید

18

حجم ویدیو: 29.44M | مدت زمان ویدیو: 00:08:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مردم
    0

    پیاز هم خودشو قاطی میوه ها جازده!!! سحر قریشی نه بازیگره نه هنرمند ...به زور خودشو میچسبونه به مشاهیر و اتفاقهای خاص که معروف بشه!!!!!!! یکی نیست بگه اینقدر به زور خودتو به مردم تحمیل نکن!!!

  • خودم
    0

    ولا هم قیافشو داره هم بازیگر خوبیه

  • کاربر ناشناس
    0

    سحر قریشی واقعا شورش رو دراورده باید اخراجش کنن ادم بشه

  • یک شهروند
    0

    خدا فردین و هم دوره ای هاشو قرین رحمت کنه انصافا بی دلیل اینا نام آور نشدند همشون مرد بودند و باغیرا ایرانی خصوصا مرحوم فردین و مرحوم ناصر ملک مطیعی روحشان شاد و یادشان همیشه گرامی باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها