گروهک منافقین برای بقا خود دست و پا می زنند

گروهک منافقین، پیوند عمیقی با دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی دارند.

گروهک منافقین برای بقا خود دست و پا می زنند

چندی پیش مریم رجوی سرکرده منافقین در سفری پنهانی به منظور بستن قرارداد جدیدی با نتانیاهو راهی تل آویو شد. او در این سفر قصد داشت به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جمع کردن رای بیشتر در انتخابات پارلمان آنها موسوم به «کِنسِت» کمک کند و در ازای آن کمک‌های مالی و اطلاعاتی جدیدی از اسرائیل دریافت کند. در این راستا گفت و گویی با کارشناس مسائل خاورمیانه انجام شده است.

هادی محمدی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اهداف سرکرده منافقین از سفر پنهانی به سرزمین های اشغالی اظهار کرد: ماهیت اصلی جریان نفاق که از چند دهه قبل شاهد آن بودیم بر‌‌اساس دشمنی با جمهوری اسلامی بنا شده است، در طول هشت سال دفاع مقدس هم شاهد عملیات خرابکارانه و اقدامات تروریستی منافقین در داخل کشورمان بودیم. آنها برای این اقدامات با برخی دیگر از کشورها هم در ارتباط بوده اند و هدفشان کسب قدرت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: ارتباط گروهک‌ منافقین با اسرائیل صرفا به سفر اخیر مریم رجوی به تل‌آویو بازنمی گردد، بلکه آنها از سالها قبل ارتباط خود با لابی‌های تروریستی در آمریکا و اروپا را تقویت کرده و بخشی ازاقدامات آموزشی خود را در اردن به اجرا گذاشته بودند، همچنین از تجارب موساد هم برای انجام ترور استفاده می کردند.

او در ادامه گفت: آن چیزی که امروز مطرح است این است که برای رژیم صهیونیستی تنها جریان‌هایی اهمیت دارند که بتوانند به نحوی اولا برای این رژیم ، جاسوسی و جمع آوری اطلاعات کنند و ثانیا اینکه برای اهداف عملیاتی این رژیم علیه ایران اقدامات عملیاتی را به اجرا بگذارند . ما سابقه ترور دانشمندان هسته‌ای خود را به یاد داریم که در این عملیات‌ها هم که سال‌ها قبل انجام گرفته بخشی از جمع آوری اطلاعات و حتی عملیات و نیروهایی که در این عملیات ترور شرکت کردند در دوره مشخصی پیوندی با سازمان نفاق و منافقین داشتند.

وی بیان کرد:مسئله ای که موجب سفر مریم رجوی به تل‌آویو شد، شرایط ویژه‌ای است که رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو با آن رو به رو است . او به دنبال انتخابات آتی رژیم صهیونیستی نیازمند یک دستاورد برای ارتقای شرایط خود است . ترامپ نیز که شرایط مشابهی دارد ،به شدت نیازمند چنین دستاوردی است که در رقابت‌های انتخاباتی با فشار بیشتربه جمهوری اسلامی بتواند امتیازاتی را کسب کند و شرایط را به نفع خود در تحولات داخلی آمریکا بهبود بخشد.

محمدی یادآورشد: به همین دلیل شاهد آن هستیم که دراروپا همه لابی‌های صهیونیستی و چهره‌های افراطی برای بررسی کردن این سازمان تروریستی دست به دست هم دادند. جولیانی و بولتون در آمریکا و افراد دیگری از فرانسه و برخی کشورهای دیگر که لابی‌های صهیونیستی وافراطی در آنجا وجود دارند، این سازمان را کمک می‌کنند که یک حضور برجسته در تحولات سیاسی بر عهده بگیرد، حتی در همایش‌هایی که دراروپا به نمایش می‌گذارند به عنوان یک پدیده نادر اجازه‌ می‌دهند که با خودشان سلاح حمل کنند و نیروهای مسلح آلمانی از این افراد درهمایش‌ها محافظت می‌کنند. درحقیقت به این معناست که این سازمان منافقین ، پیوند ریشه دار و عمیقی را با دستگاه‌های امنیتی و سیاسی اروپایی برقرار کرده است و به عنوان یک ابزار برای اقدامات ضد امنیتی و جاسوسی از این سازمان استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که در شرایط موجود سه کشور اروپایی انگلیس ، آمریکا وفرانسه نیازمند به هماهنگی‌هایی هستند ، و مریم رجوی به همین منظور به تل‌آویو سفر کرده است. نکته حائز اهمیت دیگر این سفر، این بود که پس از انتشار توییتی در رابطه با این خبر، توسط سفیر فرانسه ، توییتر صفحه او را مسدود کرد. این امر به خوبی نشانگر پیوند همه جانبه جاسوسی و اطلاعاتی گروهک منافقین با سازمان‌های اطلاعاتی غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور مقامات آمریکایی در این دیدار و اینکه جولیانی وکیل ترامپ ، هماهنگ کننده این دیدار بوده است، توضیح داد: این نشان دهنده تلاش جریان‌های افراطی و مسیحی‌های صهیونیست است. بدنه جاسوسی و اطلاعاتی غربی سعی دارند، نیازمندی‌های خودشان را از طریق گروهک منافقین دنبال ‌کنند.تلاش برای تامین امکانات تسهیلات فنی و جاسوسی ، تسهیل حضور در فضای مجازی برای اینکه آنها بتوانند در تحولات داخلی و در جامعه ایران و افکار عمومی مردم آن اثر گذاری داشته باشند. در خصوص این سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی برای ایجاد شورش و ایجاد ناامنی در داخل کشور که باید به صورت گسترده صورت بگیرد . آنها مسئولیت اجرای این پروژه ها را به گروهک منافقین واگذار می کنند. بنابراین ، هماهنگی و مشارکت‌های آمریکا و صهیونیست‌ها با منافقین پدیده جدیدی نیست.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در خصوص هدف اصلی ارتباط سفر رجوی و اقدامات او در زمینه جاسوسی علیه ایران خاطر نشان کرد: شبکه‌های جاسوسی غربی به شدت تحت فشار هستند به دنبال دستاویزی که بتوانند از طریق آن به اهداف خود برسند. در این زمینه ،تنها امید این سازمان‌های جاسوسی ، عناصر وابسته به گروهک منافقین است که افراد فریب خورده ایرانی هستند که می توانند از این طریق به اهداف شان برای ایجاد نا امنی و بی ثباتی در جامعه ایران بهره‌ برداری کنند. در پروژه‌هایی مانند مسائل هسته‌ای و موشکی ، انتقال بدافزارهایی که نمونه‌ای از آن را سعی کردند به داخل ایران منتقل کنند هم در مراکز هسته ای ایران تخریب ایجاد کنند یا در تاسیسات موشکی ایران بتوانند اختلالی ایجاد کنند. درواقع هر گونه دستاوردی که نتانیاهو به عنوان پروژه اسرائیلی بتواند از آن بهره ‌برداری کند و خود را یک فرد صاحب نفوذ و اثر گذار در معاملات با ایران نشان دهد. این جریان برای اجرایی شدن نیازمند همکاری گروهک منافقین است.

وی در خصوص چگونگی کمک رجوی به نتانیاهو درانتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی عنوان کرد: رهبران سیاسی در رژیم صهیونیستی و در غرب برای اینکه بتوانند تصویر مثبتی از خود در افکار عمومی و رسانه ها به نمایش بگذارند و آرای بیشتری را به دست آورند، باید خود را به عنوان فردی صاحب نفوذ و اثرگذار در موضوعات مرتبط به آن کشور نشان دهند و پروژه‌هایی را مطرح و به دنبال عملیاتی کردن آن باشند.

محمدی در پایان یادآورشد: نتانیاهو هم از این امر مستثنی نیست و به شدت نیازمند دستاوردها و امتیازاتی است که خود را برتر از رقبای خود در انتخابات پارلمان موسوم به «کنست »نشان دهد. قاعدتا تاکید مریم رجوی در این سفر بر شورش‌های اجتماعی ساختگی ، تهییج بخشی از اقشار همچون زنان ، اغراق در نارسایی‌های اقتصادی و معیشتی و یا حتی ایجاد بی ثباتی امنیتی مثل اقدامات تروریستی و انفجار است ، تا از آنها سو استفاده کند و اقتدارملی و امنیتی درایران را به ظن خود ضربه پذیر جلوه دهد ، قطعا توافقات یا محور ماموریت رجوی در تل آویو رایزنی و اقدامات در این حوزه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها