فرمانده انتظامی خبر داد:

دزدان با لباس پرستاری در بیمارستان‌ها به شکار می رفتند! / 2 مرد میاندوآبی بازداشت شدند

دو سارق که به عنوان پرستار در بیمارستان‌ها نفوذ می کردند و دست به سرقت می‌زدند در میاندوآب به دام افتادند.

دزدان با لباس پرستاری در بیمارستان‌ها به شکار می رفتند! / 2 مرد میاندوآبی بازداشت شدند

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری دو نفر سارق که تحت پوشش پرستار، چهارمیلیارد ریال طلا از یک سالمند کرده بودند خبر داد.

سرهنگ شیخ نژاد در این زمینه اظهارداشت: در پی وصول شکایتی مبنی دستگیری سارقان پرستار نمابر سرقت مقدار حدود یک کیلوگرم طلا به ارزش حدود چهار میلیارد ریال از یک خانم سالمند در میاندوآب، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، میاندوآب موفق شدند، دو نفر سارق را که به عنوان پرستار در منزل این خانم مشغول به کار شده بودند، شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه دو نفر سارق دستگیر شده یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، گفت: دو نفر مالخر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر و مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه این افراد از طریق درج آگهی در به عنوان پرستار به کار گرفته شده بودند گفت: از شهروندان درخواست می شود از نگهداری پول و زیورآلات در منزل خودداری و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و هنگام پرستار، حتماً از سابقه او مطلع بوده و سعی کنند از شرکت‌های معتبری که دارای مجوز معتبر هستند، نسبت به استخدام پرستار اقدام کنند.

منبع: رکنا

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها