عضو فراکسیون نمایندگان ولایی: جفای دولت به منتقدان/وزیر ارشاد پاسخگوی علت تعطیلی وطن امروز باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر تعطیلی روزنامه وطن امروز به دلیل انتقاد از دولت محرز شود، طرح سوال از وزیر ارشاد را دنبال می‌کنم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی: جفای دولت به منتقدان/وزیر ارشاد پاسخگوی علت تعطیلی وطن امروز باشد

محسن کوهکن در واکنش به تعطیلی روزنامه «وطن امروز» اظهار داشت: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که مشکلات مالی رسانه های مختلف و به ویژه مشکل کاغذ آنان را حل و فصل کند و اجازه ندهد که رسانه‌ها به دلیل مشکلات مالی تعطیل شوند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که قیمت کاغذ بسیار افزایش یافته است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به موقع تدبیر می‌کرد و کاغذ یارانه‌ای را متناسب با تیراژ در اختیار رسانه ها قرار می‌داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه در تخصیص اعتبار و یارانه به نشریات نباید تبعیض وجود داشته باشد، تصریح کرد: درست نیست که در این شرایط بخشی از رسانه ها به صرف همسو بودن با دولت از مزایای مختلف منتفع شوند و بخشی دیگر به صرف انتقاد از دولت مورد جفا و تبعیض قرار گیرند.

کوهکن با بیان اینکه از دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته نیست که به صورت دوگانه با رسانه‌ها برخورد کنند، گفت: از مدیر عامل و صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز می خواهم در صورتی که به صرف انتقاد از دولت از دریافت کاغذ یارانه ای و دیگر مزایا محروم شده اند، این مسئله را با ارائه مستندات رسانه ای کنند تا ما پیگیری های لازم را در مجلس انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از روزنامه وطن امروز، بنده در صورتی که مطلع شوم که رسانه ای صرفا به دلیل مشی متفاوت با دولت از مزایا محروم شده باشد، پیگیری های لازم را انجام می دهم و از دولت و به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال خواهم کرد و آنان باید پاسخگو باشند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها