خبر بد به رونالدو در مورد پرونده تجاوز!

تبعات پرونده اتهام تجاوز به کاترین مایورگا هنوز هم دامان کریستیانو رونالدو را گرفته است.

خبر بد به رونالدو در مورد پرونده تجاوز!

اگرچه چندی قبل اخباری در مورد رد شکایت کاترین مایورگا از کریستیانو رونالدو به دلیل پرونده تجاوز در سال 2009 در لاس وگاس منتشر شد، اما درخواست ستاره پرتغالی مبنی بر مسکوت ماندن ماجرا و فاش نشدن ابعاد مختلف آن از سوی دادگاه ایالات متحده رد شده است.

ستاره پرتغالی حاضر بوده مبلغ ۱۶۵ هزار پوند برای منتشر نشدن جزییات پرونده، پاک شدن و یا حداقل مسکوت شدن آن پرداخت کند اما اگرچه معمولا پرونده قربانی های تجاوز جنسی چه در صورت اثبات و چه در صورت عدم اثبات منتشر نمی‌شود، اما خود کاترین مایورگا سال قبل رضایت داده ابعاد این ماجرا منتشر شود.

رونالدو پیش از این مدعی شده بود انتشار جزئیات پرونده باعث رفتن آبروی وی شده و به اعتبار او خدشه وارد می‌کند اما این ادعا از سوی دادستانی ایالات متحده رد شد.

لاریسا درهوبایزر، وکیل کاترین مایورگا مدعی شد از حکم قاضی منطقه جنیفر دورسی در روز جمعه راضی است اما پیتر کریستنسن، وکیل ستاره یوونتوس از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد. البته اخبار حاکی از آن است که کاترین مایورگا در جدیدترین دادخواست خود خواستار ۲۰۰ هزار دلار غرامت دیگر نیز از رونالدو شده است.

ابتدا و با توجه به قوانین، در گزارش پلیس نامی از بازیکن نیامده بود و کاترین مایورگا نیز مدعی شده بود که در سال ۲۰۰۹ و بعد از دریافت ۳۷۵ هزار دلار حاضر به توافق با ستاره پرتغالی شده است. اما او سال گذشته توافق خود را زیر پا گذاشته و مدعی شد یک بار دیگر پرونده از سوی قاضی بررسی شود.

منبع: ورزش سه

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط مشکلش پول است . یک ندانم به کاری چقدر هزینه دارد. آن هم در لاس و گاس شغل این خانم آنجا چی بوده؟

  • کاربر ناشناس
    0

    حالا اگه این آقا پول نداشت و مشهور نبود قضیه جوری دیگر برداشت میشد‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها