آرسنال–کوتینیو؛ انتقالی بزرگ در لیگ جزیره

سایت اکسپرس خبر داده است که سران بارسلونا و آرسنال قبل از برگزاری دیدار دوستانه بین این دو تیم در مورد انتقال قرضی کوتینیو مذاکره خواهند کرد. 

آرسنال–کوتینیو؛ انتقالی بزرگ در لیگ جزیره

عصر فردا تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف آرسنال خواهد رفت و دیدار دوستانه‌ای با توپچی‌های لندنی برگزار می‌کند.
اما سایت اکسپرس در خبر جالبی گفته است رائول مدیر فوتبالی باشگاه آرسنال قصد دارد در مورد انتقالی بزرگ با سران بارسلونا گفت و گو کند. آن‌ها معتقدند که به احتمال فراوان این مدیر آرسنال با شوک به باقی تیم‌های لیگ برتر به دنبال اضافه کردن کوتینیو به ترکیب خود برای فصل آینده هستند.

رسانه‌های اسپانیایی نیز مدعی شده‌اند که مدیران بارسا نیز آماده هستند تا هافبک برزیلی خود را به صورت قرضی راهی لیگ جزیره کنند. آبی اناری‌ها 18 ماه قبل با رقمی نزدیک به 140 میلیون پوند کوتینیو را به خدمت گرفتند و حالا به دنبال فروش هافبک گران قیمت خود هستند. پیش از این مدیر برنامه‌های این بازیکن از علاقه کوتینیو مبنی بر بازگشت دوباره به لیگ برتر پرده برداشته بود. به همین دلیل انگلیس را باید محتمل ترین گزینه پیش رو برای هافبک بارسا دانست.

بارسا به دنبال این است با رقمی مناسب کوتینیو را به تیم دیگری قرض بدهد تا ضرر مالی آن‌ها طی این یک سال جبران شود. با این حال آرسنال چندی قبل با خرید نیکلاس پپه، گران ترین خرید تاریخش را انجام داد و حالا باید دید می‌تواند از پس هزینه‌های احتمالی کوتینیو بربیاید یا خیر.

پاری سن ژرمن دیگر تیم خواهان کوتینیو بود که برای خرید این بازیکن اقدام کرد. اما قیمت بالای این بازیکن مانع از این انتقال شد. از طرفی بارسلونا برای خرید نیمار قصد داشت کوتینیو را به جای بخشی از مبلغ قرارداد او به پاریس بفرستد که مورد موافقت طرف پاریسی قرار نگرفت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها