کارت سوخت مخصوص ماشین‌های کشاورزی صادر می‌شود

عباسی از صدور کارت سوخت مخصوص مالکان ماشین‌های کشاورزی ۳ خبر داد.

کارت سوخت مخصوص ماشین‌های کشاورزی صادر می‌شود

به گزارش خبر فوری و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور آرزوی دیرینه جامعه کشاورزی برای صدور کارت سوخت با حمایت حوزه سوخت کشور و پلیس راهور از ابتدای مرداد امسال محقق شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، صدور کارت سوخت برای ۲۴۰ هزار دستگاه تراکتور و کمباین پلاک‌گذاری‌شده در کشور تسرّی می‌یابد که نقش مهمی در مدیریت مصرف سوخت و ذخیره آن در بخش کشاورزی خواهد داشت.

عباسی با بیان این‌که در سه استان سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و تهران ۹۵ درصد فرآیند پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی انجام شده است، تصریح کرد: تحویل سوخت به کشاورزان این استان‌ها بر مبنای کارت سوخت و پلاک راهنمایی و رانندگی، مشابه حوزه خودروی کشور انجام می‌شود.

وی در پایان درباره روند پلاک‌گذاری کمباین و تراکتور‌های کشاورزی گفت: طی هفت سال منتهی به سال ۹۲ حدود ۱۹ هزار دستگاه ماشین کشاورزی پلاک‌گذاری شده بود در حالی که طی شش سال اخیر در دولت تدبیر و امید ۲۴ هزار دستگاه ماشین کشاورزی پلاک‌گذاری و به این مجموعه اضافه شده است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیری
    0

    شما با کارتی کردن سوخت اشتباه بزرگی مرتکب میشوید چون تفاوت بین خوب وبدرا از بین برده وفرقی بین دلسوز وغیر دلسوز قایل نمی شوید این کار شما یعنی انهدام انگیزه یعنی از بین رفتن نظارت از بین رفتن غذای مردم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها