دختران ملوان در آلمان چه می‌کنند؟

یاران آتنا تیمی از ایران است که این روزها در آلمان در تورنمنتی فوتبال به بازی می پردازد. مریم ایراندوست و تعدادی از بازیکنان ملوان بندرانزلی این روزها در تورنمنتی که برای نزدیکی ملت ها به یکدیگر است به میدان می روند.  

دختران ملوان در آلمان چه می‌کنند؟

تورنمنت دیسکاور فوتبال، عنوان فستیوالی است که همه ساله در آلمان و برای نزدیکتر شدن ملت ها به یکدیگر برگزار می شود. در این بازی ها تیم یاران آتنا(دروازه بان فقید تیم بانوان ملوان) حضور دارند که به همت مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملوان در این رقابت ها حضور دارند.

در این دوره از رقابت ها تیم هایی از آرژانتین، آلمان، شیلی، بولیوی، نپال، اسپانیا، سوریه، اردن، صربستان، ایتالیا، ارمنستان، لیپی، استرالیا، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آفریقای جنوبی و گینه نو حضور دارند که به صورت انفرادی و تیمی به بازی می پردازند.

نکته جالب درباره رقابت های این فستیوال اینکه بازی ها به صورت هفت نفره و در زمینی به ابعاد یک چهارم زمین های اصلی برگزار می شود و همین موضوع باعث شده تا از حساسیت های رایج در رقابت های فوتبال در آن خبری نباشد.

یاران آتنا تیمی 12 نفره هستند که برای حضور در این بازی ها به دو دسته شش نفره تقسیم شدند. سارا قمی، هاجر شاه ملک پور، سمانه قاشیه، معصومه حصرتی، مهسا پورمحمدیان و مریم ایراندوست، شش بازیکن ابتدایی را تشکیل می دهند که به همراه شش نفر از بازیکنان تیم ارمنستان یک تیم را تشکیل دادند.

در سوی دیگر سپیده نزهتی، الهام عبدالرحمانی، مینا قنبرزاده؛ فاطمه نوری، مژده وثوق و فاطمه صادق زاده نیز شش نفر دوم یاران آتنا هستند که به همراه شش بازیکن از تیم صربستان تحت نام یک تیم به میدان رفتند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها