اصغری مقدم: بازی ما در بندرعباس کُمدی بود/ تیم‌های بزرگ به آب و آتش نمی‌زنند

سرمربی سن ایچ ساوه گفت: بازی ما مقابل آذرخش بندرعباس به دلیل گرمی هوا و لیز شدن کف‌پوش، به کمدی تبدیل شده بود.

اصغری مقدم: بازی ما در بندرعباس کُمدی بود/ تیم‌های بزرگ به آب و آتش نمی‌زنند

جواد اصغری مقدم، در مورد بازی روز گذشته سن‌ایچ ساوه مقابل آذرخش بندرعباس که به تساوی 3 بر 3 رسید، گفت: همانطور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم بازی سختی مقابل تیم خوب آذرخش داشتیم. ما در گرم‌ترین شرایط آب و هوا که مرداد ماه یکی از گرم‌ترین ماه‌های سال در استان هرمزگان بندرعباس است، روز گذشته بازی داشتیم. واقعا روز گذشته کادر فنی و بازیکنانم خیلی اذیت شدند.

وی در ادامه گفت: نیمه اول هر دو تیم فوتسال خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما با شروع نیمه دوم توانستیم به گل اول دست پیدا کنیم. با توجه به شرایط گرما و شرجی که در سالن وجود داشت زمین بازی کاملاً لیز شده بود و هر کدام از تیم‌ها که توپ در اختیارشان بود به دلیل لیز بودن بعد از دو دقیقه به زمین می‌خوردند و به یک فیلم کمدی تبدیل شده بود و این موضوع باعث شد که نتوانیم فوتسال خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی سن‌ایچ ساوه، گفت: با توجه به شرایط بدی آب و هوا و سالن مسابقه ما 3 بر یک از تیم آذرخش عقب افتادیم اما خدا را شکر که بازیکنانم با توجه به اینکه نباید تحت هر شرایطی صدر جدول را از دست بدهند با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دادند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و به نظر من با این شرایط به دست آوردن یک امتیاز در بندر عباس نتیجه خوبی است.

اصغری مقدم در پاسخ به سؤالی که شرایط لیگ را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: لیگ خوب، پویا و شادابی داریم اما پلی‌آف حُسن‌هایی دارد اما یک عیب بسیار بزرگی که در این مرحله وجود دارد که تیم‌های بزرگ خود را به آب و آتش نمی‌زنند و همه به دنبال کسب سهمیه و 8 تیم صدر جدول هستند و با توجه به صعود به مرحله پلی آف تیم‌ها می‌توانند با 2 پیروزی به فینال راه پیدا کنند و این موضوع کمی به لیگ آسیب زده است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیین نامه کمیته فوتسال آمده که فوتسال توسط یک مدیریت باید اداره شود، گفت: من از مفاد اساسنامه اطلاعی ندارم، فکر می کنم مشورت جعمی بهتر باشد. فوتسال ما سوم دنیاست اما شرایط و امکانات تیم سوم دنیا را نداریم. فوتسال لیاقتش بیشتر است و مخصوص اینکه فوتسال ما بزرگ است اما مسئولان کوچک به آن نگاه می‌کنند. امیدوارم مسئولین نگاه بزرگ‌تری به این رشته داشته باشند .در حال حاضر پخش 90 درصدی بازی‌های لیگ از شبکه استانی خبر خوبی برای فوتسال است.

وی در پایان گفت: از مدیریت و مجموعه باشگاه سن‌ایچ‌ ساوه مهندس باقری که تمام تلاش خود را می‌کنند که تیم بتواند تحت هر شرایطی موفق و در لیگ حضور داشته باشد و یکی از دلایلی که ما اکنون در صدر جدول قرار داریم حمایت خوب باقری مدیرعامل باشگاه است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها