تعریف ستاره فرانسوی چلسی از تاکتیک‌های ساری

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی می‌گوید از تغییر پست سال گذشته‌اش توسط ماتوریتزیو ساری راضی است و به بازی کردن در این پست جدید عادت کرده است.

تعریف ستاره فرانسوی چلسی از تاکتیک‌های ساری

انگولو کانته، ستاره فرانسوی و ملی‌پوش چلسی سال گذشته از طرف ماتوریتزیو ساری در پستی غیرتخصصی به کار گرفته شده و به عنوان بازیکن شماره 8 برای چلسی به میدان فرستاده می‌شد. کانته می‌گوید از این تغییر پستش راضی است و به بازی در پست شماره 8 عادت کرده است.

ساری با استفاده از سیستم 4-3-3 در چلسی، بازیکن محبوبش جورجینیو را در عمق بیشتر به کار گرفت و انگولو کانته را جلوتر کشید. این تغییر پست با توجه به پست همیشگی کانته در تیم ملی فرانسه، برای هواداران چلسی نگرانی‌هایی بوجود آورد. باید دید آیا فرانک لمپارد، سرمربی چلسی کانته را در همین پست به خدمت خواهد گرفت یا او را در پستی نزدیک‌تر به پستش در تیم ملی فرانسه به میدان خواهد فرستاد.

اما خود کانته از پست جدیدش در چلسی ابراز رضایت کرده و در مصاحبه با یاهو اسپورتز گفت:" پست جدید من به خاطر استفاده از سیستم جدید 4-3-3 در چلسی است. من چند سال در تیم‌هایی بازی می‌کردم که دو هافبک تخت داشت ولی بعد ناگهان دیدم سیستم چلسی عوض شده و تیم با یک شماره 6 و دو شماره 8 بازی می‌کند".

ستاره فرانسوی چلسی در ادامه گفت:" ما با تمرین مداوم و تکرار الگوهای بازی با این سیستم در تمرین‌ها و در مسابقات و البته با توجه به توصیه‌های سرمربی توانستیم به این سیستم جدید عادت کنیم و من معتقدم با این نقش جدید به خوبی تطبیق پیدا کرده‌ام. من از این پست خوشم می‌اید چون به من اجازه می‌دهد در حملات مشارکت کنم. البته باید از جلوی زمین پرسینگ را شروع کنم ولی با همه اینها من این پست جدید را دوست دارم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها