یک کشته در حادثه ریزش غار یخی چما / ابهام در سرنوشت بقیه گردشگران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ریزش غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ یک فوتی برجای گذاشت و از وضعیت سایر مصدومان اطلاعی در دست نیست.

یک کشته در حادثه ریزش غار یخی چما / ابهام در سرنوشت بقیه گردشگران

فرامرز شاهین امروز از ریزش غاریخی چما در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون یک فوتی برجای گذاشته است و اطلاعی از سایر مصدومان این حادثه در دسترس نیست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین یک دختر چهارساله در رودخانه زاینده‌رود حوالی روستای یاسه‌چاه و هوره غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی در پایان با اشاره به واژگونی یک‌دستگاه پراید در محور لارک به شیخ‌شبان، توضیح داد: این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت؛ مصدومان با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

غار یخی چما در مجاورت روستای شیخ علیخان در فاصله 25 کیلومتری چلگرد از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری قرار دارد، این غار یکی از نادرترین و اعجاب‌انگیزترین غارهای استان است.

تابستان سال گذشته تعدادی از گردشگران شیراز ی به‌علت فروریختن دیواره غار یخی چما و آشنا نبودن به وضعیت این غار دچار حادثه شدند و 2 نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

این حادثه چندمین حادثه مشابه در چند سال گذشته است.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها