پیشنهاد تعطیلی دو روزه در ایران / بجز جمعه ها، پنجشنبه ها هم تعطیل شود

پدرام سلطانی فعال اقتصادی پیشنهاد داد: هم اکنون بهترین زمان برای دو روزه کردن تعطیلات آخر هفته (جمعه و شنبه) است.

پیشنهاد تعطیلی دو روزه در ایران / بجز جمعه ها، پنجشنبه ها هم تعطیل شود

پیشنهاد تعطیلی های پنجشنبه سالهاست که مطرح شده اما هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده است.

موافقان دو روزه شدن تعطیلات هفتگی در ایران معتقدند که بهتر است با تعطیلی پنجشنبه و جمعه، تعطیلات را مدیریت کرده و از فشار کاری موجود کاست.

اما مخالفان با اشاره به تعطیلی شنبه و یکشنبه در سایر کشورها، تعطیلی پنجشنبه و جمعه را در عمل باعث از بین رفتن کارآمدی اقتصادی و چهار روزه شدن تعطیلات ارزیابی می کنند.

توئیت پدرام سلطانی از اعضای اتاق بازرگانی که موافق تعطیلی پنجشنبه هاست را در ادامه بخوانید:

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هموطن
    0

    تازه تنهاترین کشوری هستیم که تعطیلات آخرهفته یک روزه داریم وضع اداریمون به این نکبتیه وای به موقعیکه تعطیلات آخر هفته مون دوروز یا بیشتر بشه/ قطعا با تعطیلی بیشتر ایام هفته هیچ اشتغال جدیدی نخواهد بود چون مسئولان بی مسئولیتی که ما داریم تنها چیزی که اهمیت نمیدهند مردم و وضعیت زندگی آنان است. فقط برای مسئولان عزیز استراحت بیشتر از قبل خواهد داشت هرچند که همیشه در حال استراحت هستند.

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      دقیقآ درست فرمودین

  • مهدوي
    0

    با سلام. مسئولين كشور ما هنوز بعد از بيش از 4سال نتوانسته اند كه پنجشنبه يا شنبه را تعطيل كنند ... پس چگونه بقيه مسائل را تصميم گيري ميكنند ... اين همه صرف وقت و زمان براي چه ؟ ضمن اينكه عربستان و كويت و امارات و حتي افغانستان و .... از سال 2008 به بعد روزهاي تعطيلي خود را از پنجشنبه به شنبه جابجا كرد و از چند سال قبل 2008 پنجشنبه و جمعه تعطيل بوده اند.... حال تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها