اگر جاده شهرک صنعتی فناوری های برتر اختصاصی بود پس ما نباید مجوز عبور قطار شهری مشهد_گلبهار را می دادیم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: اگر جاده شهرک صنعتی فناوری های برتر اختصاصی بود پس ما نباید مجوز عبور قطار شهری مشهد_گلبهار و عبور و مرور عموم را می دادیم.

اگر جاده شهرک صنعتی فناوری های برتر اختصاصی بود پس ما نباید مجوز عبور قطار شهری مشهد_گلبهار را می دادیم

در پی گلایه های مخاطبان مشهد فوری و اخبار مشهد در رابطه با وضعیت جاده شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر در ابتدا به سراغ علیرضا خجسته، معاونت اداره کل راهداری خراسان رضوی رفتیم.

خجسته، در این رابطه اظهار داشت: جاده شهرک صنعتی فناوریهای برتر مسیری است که توسط خود شهرک صنعتی و با اعتبارات خودشان ساخته شده است و جزوه راه های اختصاصی این مجموعه می باشد.
وی افزود: مسئولیت نگهداری جاده شهرک صنعتی فناوری های برتر بر عهده ما نیست و ما هیچ اعتباری در قبال آن دریافت نمی کنیم.

در همین راستا مسعود مهدی زاده مقدم، در گفت و گو با مشهد فوری اظهار داشت: در زمان ساخت جاده شهرک صنعتی ماشین افزار و فناوری‌های برتر از محل اعتبارات حوزه صنعت و معدن که در آن زمان در اختیار استانداری بود و سازمان مدیریت آن را توزیع می کرد اعتباری به ما تعلق گرفت و در نهایت مجری طرح بسیج سازندگی شد و جاده خام را آماده و آسفالت کرد.
مهدیزاده مقدم گفت: هیچ راه و جاده اختصاصی در اختیار ما نیست و اگر این جاده اختصاصی ما بود ابتدای آن را می بستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در ادامه گفت: در آن مسیر یک روستا وجود دارد، گذرگاهی به سمت شاندیز است و یک راه کاملا عمومی است.
وی افزود: در حال حاضر ما پیگیر هستیم که بسیج سازندگی به عنوان مجری پروژه جاده را به اداره کل راهداری تحویل دهد چراکه نگهداری راه ها در تمامی کشور بر عهده راهداری است.
مهدیزاده مقدم قول داد؛ در حال حاضر تا تحویل جاده به راهداری تلاش می کنیم با کمک واحدهای تولیدی شهرک تا حدودی جاده را بهسازی و ترمیم کنیم.
وی همچنین گفت: اگر آنجا جاده اختصاصیِ ما بود پس نباید اجازه می دادیم که قطار شهری مشهد_گلبهار از آنجا عبور کند. مگر موقع عبور قطار شهری از ما مجوز گرفتند که حالا می گویند جاده اختصاصی شماست؟! ما مدعی هستیم که راهرو ها و زیر گذرهای قطار شهری در این قسمت به لحاظ مسائل پدافند غیرعامل توجیهی ندارد و اگر آنجا مشکلی پیش بیاید راه دسترسی به شهرک از بین می رود و از یک زیر گذر نمی توان عبور کرد.
در همین بارندگی های ابتدای سال زیر گذرهای که در قسمت راهرو قطار شهری ایجاد کرده اند پر از آب شده بود.

2222

حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها